مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: خوشبختانه با همراهی خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و حمایت ویژه هنرمندان طرح پویش آزادی زنان در بند جرائم غیر عمد به مرحله اجرا رسید.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۳۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم پویش آزادی زنان در بند جرائم غیر عمد استان یزد با حضور خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در مجموعه راه و ما برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مراسم با قدردانی از حساسیت خیرین و مسئولیت بالای اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد در زمینه‌سازی برای آزادی زندانیان تجمیع توانمندی‌های مردمی را مهم‌ترین عنصر تحقق این پویش مطرح کرد.
فاطمه دانش یزدی اظهار داشت: امروز زنانی که فاصله شهروندی عادی و مجرم را بر سر یک اتفاق ناگهانی و یا عملی غیر عمد تجربه می‌کنند زنی که نقش مادر و همسر دارد را از کانون خانواده دور می‌سازد و آشفتگی‌های به وجود آمده در زندگی بر اثر عدم حضور یکی از ستون‌های اصلی رقم می‌خورد.
وی خاطرنشان کرد: به این وسیله عوارض این موضوع آسیب‌های اجتماعی متعددی به همراه دارد که عموما پا را فراتر از خانواده گذاشته و به بستر جامعه راه پیدا می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و حمایت ویژه هنرمندان طرح پویش آزادی زنان در بند جرائم غیر عمد به مرحله اجرا رسید.
دانش یزدی گفت: امیدواریم با مشارکت تمام بخش‌ها و مردم هر کدام به سهم خود بتوانیم زمینه آزادی زندانیان زن در حوزه جرائم غیر عمد را فراهم سازیم تا همزمان با ایام فاطمیه و در بلوغ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رویکرد اکرام فاطمی شاهد آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد باشیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: هدف این طرح جمع‌آوری مبلغی نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۷ نفر از زنان زندانی است.
این طرح با شعار "دستی که کمک می‌کند از دست‌هایی که برای دعا بالا می‌رود مقدس‌تر است" تا پایان ایام فاطمیه ادامه دارد و خیریان و نیک اندیشان می‌توانند وجه مورد نظر و مشارکت خود را به شماره حساب ۶۶۶۶۶۶ و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ مربوط به ستاد دیه استان واریز نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات