خبرهای داغ:
عضو قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم گفت: فلسفه انقلاب اسلامی مقابله با استکبار جهانی بود، کنوانسیون‌هایی همچون کنوانسیون پالرمو در تضاد کامل با مبانی انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۶۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کنوانسیون پالرمو در تضاد کامل با مبانی انقلاب اسلامی است/ اعتماد به گفتمان سازش شکست را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اصغر گرجی ظهر امروز در نشست خبری تشکل‌های حوزوی با موضوع بررسی کنوانسیون پالرمو در سالن جلسات خبرگزاری حوزه با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمود که انقلاب ما انقلاب آب و نان نبوده است، بلکه انقلاب اسلامی برای این بود که از مستضعفین جهان حمایت کنیم و پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز درآوریم.

وی ادامه داد: فلسفه انقلاب اسلامی مقابله با استکبار جهانی بود، کنوانسیون‌هایی همچون کنوانسیون پالرمو در تضاد کامل با مبانی انقلاب است.

عضو قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم افزود: گفتمان انقلاب اسلامی تاکید بر کمک به مظلومان جهان دارد، اما کنوانسیون پالرمو تاکید دارد که تنها به سازمان‌های خارج از لیست گروه‌های تروریستی امکان کمک وجود دارد، در حالی که سازمان ملل تحت سیطره نظام سلطه است و هر گروهی که به دنبال مقابله با نظام سلطه باشد، جزو لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد.

گرجی با اشاره به موفق بودن گفتمان مقاومت اظهار کرد: این گفتمان در دوران دفاع مقدس و رسیدن به فناوری‌های هسته‌ای و موشکی موفق بود، سردار سلیمانی نماد گفتمان مقاومت است و زمانی که از این گفتمان دور شویم، اعتماد مردمی به مدیران کشور کم می‌شود.

وی ادامه داد: برجام، تورم ۴۰ درصدی را برای کشور به ارمغان آورد و چرخه اقتصاد در ایران با مشکل مواجه شد، در هر بخشی که به گفتمان سازش اعتماد کردیم، شکست خوردیم.

عضو قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما نمی‌گوییم که از برجام خارج شویم، ولی باید اجرای تعهدات خودمان در قالب برجام را تا زمان عمل آمریکا به تعهداتش متوقف کنیم.
ارسال نظرات