خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: باید تمام طرح‌های مصوب در قم از پیوست محیط زیستی و فرهنگی برخوردار باشند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۶۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
طرح‌های مصوب در قم از پیوست فرهنگی برخوردار باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای توسعه استان قم اظهار کرد: باید به گونه‌ای برای توسعه این استان برنامه ریزی شود که تمام طرح‌های مصوب در قم از پیوست محیط زیستی و فرهنگی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: به خاطر جایگاهی که قم دارد، باید طرح‌هایی که در این استان آغاز می‌شود، با شان و جایگاه قم تناسب داشته باشد، لازمه توسعه این استان استفاده از ظرفیت‌ها و تعامل با مدیران است.

استاندار قم افزود: مدیریت استان برای این که بتواند به مطالبات مردم قم پاسخ بدهد، نیاز به برنامه ریزی کارشناسی و صحیح دارد تا شرمنده افکار عمومی نشود، سازمان برنامه و بودجه می‌تواند در این زمینه به مدیریت استان کمک کنند تا شاهد تحقق اهداف توسعه‌ای قم باشیم، این سازمان از ظرفیت کارشناسی غنی در قم برخوردار است.

سرمست با اشاره به وجود طرح‌های نیمه تمام در استان قم اظهار کرد: یک سری طرح‌های نیمه تمام در استان داریم که اساسا اجرای این طرح‌ها از همان ابتدا توجیه اقتصادی نداشت، اکنون هم تکمیل آن‌ها از توجیه برخوردار نیست.

وی ادامه داد: نباید کلنگ آغاز طرح‌هایی در استان قم زده شود که نه ما و نه آیندگان نتوانند این طرح را به بهره برداری برسانند، برنامه مدیریت جدید استان قم اجرای طرح‌های با توجیه اقتصادی در استان است تا امکان بهره برداری از این طرح‌ها باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: نداشتن توجیه اقتصادی و نبود برنامه ریزی درست دلیل نیمه تمام ماندن طرح‌های عمرانی در استان است، برای اینکه فاصله اجرای طرح‌های عمرانی در قم کوتاه شود، باید برنامه ریزی درست و کارشناسی در استان داشته باشیم.
ارسال نظرات