امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تشریح ابعاد مختلف مبارزات سیاسی آن حضرت گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در راه دفاع از حریم ولایت و امامت الگوی مبارز سیاسی است.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۷۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در ادامه با اشاره به اظهارات تهدید آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: گنده گویی های این رژیم بی ثبات و متزلزل در عزم و اراده ایران و محور مقاومت خللی ایجاد نمی کند.
وی افزود: دست فرزندان غیور ایران در مبارزه با رژیم غاصب قدس روی ماشه است و در صورت لرزم به این رو سیاهان درس تاریخی خواهند داد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره سفر وزیر خارجه آمریکا به لهستان و طرح ۱۹ ماده ای کنگره آمریکا با هدف افزایش فشارها علیه ملت ایران گفت: نوک این تهدیدات متوجه سپاه قدرتمند پاسدارن و نیروی قدس است و همچنین می خواهند با افزایش نارضایتی های داخلی در کشور و ایجاد آشوب و اغتشاش را دامن بزنند، حرکتی که به زعم آن ها می تواند تغییر ساختار و رفتار ایران را به دنبال داشته باشد.
 خطیب جمعه تبریز افزود: هیهات که دشمن به آرزوهای دست نیافتنی خود موفق شود، چراکه ملت ایران همان طوری که در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کرده اند مسیر تعالی انقلاب را تدوام خواهند بخشید.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر توجه آحاد مردم در فصل زمستان به نیازمندان گفت: با صرف بخشی از هزینه های مراسم ختم و ترحیم به نیازمندان و زندانیان جرائم غیر عمد میتوان در تسکین آلام آن ها نقش موثر و ماندگار داشته باشیم.

ارسال نظرات