خبرهای داغ:
امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: امروز عده ای معدود در داخل، نظام را متهم می کنند و با انکار دستاوردهای نظام، دشمنان را تبرئه و بزک می کنند، در حالی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش دشمنان و در رأس آن ها آمریکا و غربی ها این بود که با نظام جمهوری اسلامی سر ناسازگاری گذاشته و در نهایت آن را ساقط کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۷۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی اضافه کرد: منافقین را آمریکا علیه ما تدارک دید، حزب بعث عراق را آنها علیه ما تجهیز کردند، هشت سال جنگ نابرابر را آنها علیه جمهوری اسلامی راه انداختند و 40 سال است که این هجمه ها در قالب های مختلف علیه این نظام در حال انجام است.
وی اظهار داشت: کسانی که با سپاه مشکل دارند یقین بدانند که اگر آمادگی رزمی و توانمندی دفاعی نبود، سپاه قدس نبود، مدافعان حرم نبودند، الان وضع ما در داخل ایران به مراتب بدتر از اوضاع غزه، فلسطین و ناامن تر از موصل بود.
حجت الاسلام باقری بنابی با اذعان به اینکه تمامی دولت ها در طول انقلاب دارای نقاط ضعف و قوت بوده اند و در کنار موفقیت ها جاهایی نیز کم آورده اند، گفت: ولی با وجود تمامی کم و کاستی ها این نظام جشن 40 سالگی خود را به طرز باشکوهی برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: اداره امور در این شرایط بحرانی آسان نیست ولی در کنار فشارهایی که از ناحیه قدرت های خارجی به نظام تحمیل می شود، بیشتر از آن را از داخل به نظام فشار وارد می کنند و اقرار می کنیم که در اداره کشور نقایصی داریم و مدیریت کشور با مشکلاتی مواجه است و قطعاً می شد بهتر از این کشور را اداره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها