خبرهای داغ:
امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: دستاورد انقلاب اسلامی استقرار حاکمیت تشریعی خدا، ولایت الهی، نفی حاکمیت های دروغین و طاغوتی و تحقق نظام ولایی است و موجب پویایی و هویت بخشی به ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۸۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی افزود: آنچه نظام ولایی ایران را 40 سال ساخته، وابستگی فکری و عملی روز افزون امت با ولی امر است و آن عاملی که انقلاب اسلامی را از گردنه های سخت و فتنه های بزرگی به سلامت عبور داد و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، همین ولایت محوری برخاسته از بصیرت و استقامت امت انقلابی و مومن است.
وی ادامه داد: مومنان واقعی و سنگرنشینان انقلاب اسلامی باید شناخت عمیقی از نظام ولایی و مهندسی حکومت دینی و اسلامی داشته باشند، ولایت را در زندگی فردی و اجتماعی خود محور قرار دهند، مبانی و اصول ولایت محوری را بشناسند، به الزامات و راهکارهای ولایت محوری پایبند باشند، موانع ولایت محوری را شناسایی کنند و نسبت به آثار و کارکردهای ولایت محوری واقف باشند.
حجت الاسلام احمدی به اهداف نشست لهستان اشاره کرد و گفت: وزیر خارجه آمریکا هدف خود از سفر به برخی کشورهای منطقه را معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان عنصری بی ثبات ساز منطقه معرفی کرده که در نهایت قرار است منجر به برگزاری یک همایش بین المللی دو روزه طی روزهای 24 و 25 بهمن در کشور لهستان شود.
وی اظهار داشت: آمریکا طرح 19 ماده ای را تهیه کرده که اخیراً جهت اعمال فشار مضاعف بر ایران در دستور کار قرار داده است، بر اساس این طرح هدف اصلی آمریکا فشار بر ایران در جهت تغییر رفتار ایران در منطقه است و نوک پیکان فعالیت‌های منطقه ‌ای آمریکا تحدید فعالیت‌های نیروی قدس سپاه پاسداران است.

ارسال نظرات