خبرهای داغ:
سرپرست اداره راه وحمل و نقل جاده ای هشترود گفت: بارش برف شب گذشته در هشترود موجب مسدود شدن راه ۸۰ روستا در این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۸۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فرمانی از باز گشایی راه های اصلی و فرعی توسط راهداران تلاشگر این شهرستان خبر داد و گفت: بعداز اتمام بارش برف و کولاک عملیات بازگشایی در روستاها نیز تدوام می یابد.

وی  از عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان هشترود خبر داد و  افزود: راهداران شهرستان هشترود از شروع بارش برف سریعاً در محورها از قبل تعیین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک‌پاشی راه های حوزه استحفاظی شهرستان نمودند.

فرمانی گفت: با تلاش راهداران راه های اصلی و فرعی باز بوده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و تمام اکیپ های راهداری شهرستان هم اکنون در راه های ارتباطی شهرستان هشترود مشغول انجام عملیات مسیرگشائی هستند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

فرمانی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن ‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه ‌ها اطلاع حاصل کنند.

ارسال نظرات