فرمانده سپاه سردشت گفت: در شرایط کنونی شناسایی دشمن در گروی داشتن بصیرت است.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۰۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

سردار موسی مرادی با بیان اینکه در عرصه جهاد فرهنگی، اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است، افزود: آگاه سازی و بصیرت افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم از جمله آن است که در دستور کار است.

وی بیان کرد: اکنون وظیفه ما از زمان جنگ بیشتر است زیرا در آن زمان خط دشمن شفاف و واضح بود ولی امروز شناسایی دشمن نیازمند بصیرت است که باید در این راستا با تمام توان با ولایتمداری حرکت کنیم.

وی هدف از این دیدار را تشریک مساعی و استفاده از رهنمودها و بیانات امام جمعه ربط جهت حل برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تلاش برای حل مشکلات باید به صورت جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

فرمانده سپاه سردشت گفت: بومی بودن امام جمعه در جهت آشنایی با مشکلات و ظرفیت های موجود سبب می شود تا با بهره گیری از نخبه های توانمند و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای رفع کاستی ها برای برخورداری از توسعه حرکت کرد.

امام جمعه جدید شهر ربط هم در این دیدار گفت: معتقد هستیم که سپاه بهترین نهاد انقلابی بوده که در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی و غیره در حال تلاش است.

ماموستا عثمان یوسفی اضافه کرد: رصد کاستی های شهر ربط توسط سپاه شهرستان از نقش های بی بدیل این نهاد انقلابی بوده که عرصه را برای همراهی و همیاری سایر مسوولان فراهم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات