مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان البرز :

گروه هاي جهادي به عنوان ستون خيمه بسيج سازندگي است

مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت : بسيج سازندگي با استفاده از توان علمي و تخصصي اين گروه ها توانسته گام هاي بزرگي در خدمات دهي به مناطق محروم بردارد و ضمن آن صرفه جويي زيادي نيز در هزينه ها داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۱۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، میلاد بوینی در مجمع جهادگران استان البرز که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد گفت : ماموریت بسیج سازندگی انجام پروژه های کوچک و بزرگ زود بازده در مناطق محروم که با حمایت مردم و خیرین انجام می شود و به هیچ عنوان رغیب دستگاه های اجرایی و پیمانکارن محسوب نمی شود. گروه های جهادی و جوانان، خودجوش پروژه های جهادی را در مناطق روستایی و مرزی انجام می دهند.

گروه هاي جهادي به عنوان ستون خيمه بسيج سازندگي است

وی بیان کرد: تحقق منويات رهبري در ساماندهي جوانان در گروه هاي جهادي و استفاده از اين ظرفيت عظيم انساني از اهداف مهم بسيج سازندگي در رفع محروميت زدايي است،با توجه به دامنه گسترده بسيج در اقشار مختلف بسيج، گروه هاي جهادي نيز بر همين اساس در اقشار مختلف شکل گرفته است تا بتوانند ماموريت جهادي خود در راستاي تخصص خود انجام دهند.اردوهاي يکروزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه گروه هاي جهادي به ارائه خدمات پزشکي، دندانپزشکي، مشاوره، عمراني، فرهنگي و … مي پرازند.

برادر میلاد بوینی مسئول گروه های جهادی سپاه استان افزود: گروه هاي جهادي به عنوان ستون خيمه بسيج سازندگي است. بسيج سازندگي با استفاده از توان علمي و تخصصي اين گروه ها توانسته گام هاي بزرگي در خدمات دهي به مناطق محروم بردارد و ضمن آن صرفه جويي زيادي نيز در هزينه ها داشته باشد.

گروه هاي جهادي به عنوان ستون خيمه بسيج سازندگي است

وی گفت : انتخابات این مجمع با حضور مسئولین گروهای برتر جهادی استان و با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی در زمینه خدمات رسانی و کمک به رفع محرومیت با همفکری وهم افزایی جهادگران تشکیل شد.

برادر بوینی مسئول گروه های جهادی سپاه استان درپایان خاطر نشان کرد:مشارکت حداکثری صاحب نظران و فعالان جهادی در تقویت حرکتهای جهادی، پایش شرایط موجود مناطق محروم استان و ارائه راهکار حل مشکلات، ایجاد وحدت و هم افزایی بین گروههای جهادی و مسئولین، ایجاد هماهنگی بین اقدامات گروههای جهادی در تمام اقشار، زمینه سازی جهت پرورش کار تزاز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف مجمع گروههای جهادی استان البرز محسوب می شود. امروز بايد تلاش کنيم با رفع محروميت ها گره گشاي مشکلات در جامعه باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار