امام جمعه دهلران در خطبه های نماز جمعه دهلران خواستار مدیریت و نظارت بربرخی عزل و نصب ها در ادارات شهرستان دهلران توسط استاندار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۱۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در خطبه های این هفته(28 دی ماه) شهر دهلران با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به فضیلت شرکت در مراسمات روضه حضرت فاطمه(س) انتظار داریم خانواده ها با حضور در این مراسمات فرزندان خود را نیز در کنار خود داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 افزود: بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر، بیداری امت و ماه بصیرت و احیاء اسلام است.

امام جمعه دهلران ادامه داد: در سال 57 ملت ایران به رهبری امام راحل توانستند با شکستن هیمنه استکبار علاوه بر گسترش اسلام و زنده نگه داشتن آن پیام انقلاب اسلامی که همانا آزادی و استقلال بود را به ملت های آزادیخواه دنیا صادر کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر امورخارجه کشورمان به عراق گفت: با توجه به 420 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و از طرفی موضوع اربعین و بازارچه چیلات انتظار می رفت کسانی از مسوولان استان وزیر را در سفر به عراق همراهی کنند.

موسوی تصریح کرد: از نکات قابل توجه سفر مقامات ایرانی به کشور عراق که برخلاف رییس جمهور آمریکا که شبانه و تحت تدابیر شدید امنیتی وارد عراق شد، اعلام زمان سفر از مدت ها قبل بود که این موضوع اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی با تقدیر از مدیرکل دادگستری استان ایلام اذعان داشت: با توجه به دوری و سختی مسیر دهلران تا پهله و میمه راه اندازی دادگاه در بخش پهله زرین آباد که یکی از مطالبات بحق مردم این بخش بود جای تقدیر و تشکر دارد.

خطیب نماز جمعه دهلران با انتقاد از برخی عزل و نصب های مدیران در شهرستان دهلران یادآور شد: از استاندار انتظار داریم برخی عزل و نصب های سلیقه ای و حزبی را مدیریت کنند.

وی در پایان خواستار نظارت بیشتر بر بازار به خصوص قیمت بسیار بالای گوشت قرمز، تعطیلی تنها استخر شنای دهلران و همچنین بهبود کیفیت شبکه دیجیتال و صدا و تصویر آن در شهرستان دهلران شد.

 

ارسال نظرات