امام‌جمعه دلفان:

جلوگیری از قاچاق دام سبب کاهش قیمت گوشت می‌شود

امام‌جمعه دلفان گفت: یکی از راهکارهای که می‌تواند باعث شود، گوشت ارزان شود این است که از صادرات و قاچاق گوسفند و دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت: نعمت امنیت خیلی بالا است، به این گرانی‌های کاذب نگاه نکنید، این گرانی‌ها هم عامل دارد و انهم اتکا به بیگانه‌ها بود.

وی افزود: برخی چشم‌انتظار بودند آمریکا همه‌چیز برای ایران بیاورد، اما بعد از گذشت ۳ سال از تصویب برجام کماکان گرانی‌ها پابرجاست، برخی در جشن تصویب برجام عکس ظریف را زده بودند با این عبارت که ظریف متشکریم، اما دیدید که هیچ اتفاقی نیفتاد، نباید چشم امید به بیگانه‌ها داشت.

امام‌جمعه دلفان بیان کرد: یکی از راهکارهای که می‌تواند باعث شود، گوشت ارزان شود این است که از صادرات و قاچاق گوسفند و دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان دلفان نیز تعزیرات، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها از خروج دام در شهرستان جلوگیری کنند.

جمیاری بیان کرد: چرا محلی برای میوه‌فروشی‌ها سطح شهر ایجاد نمی‌شود تا این عزیزان در این سرما، دچار مشکلات فراوان نشوند امید است مسئولان جهت حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: در روزهای گذشته شاهد پرتاب ماهواره به فضا بودیم که دو مرحله آن به‌خوبی صورت گرفت اما در مرحله سوم ناکام ماند، علت آن این است که ۴ سال است که این ماهواره‌ها خاک می‌خورند، پژوهش‌ها متوقف‌شده بود، انشالله در دهه فجر با آزمایش‌های موشکی ایران، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان ایران اسلامی خواهد داد و آمریکاها بدانند که ایران سالی چند ماهواره را به آسمان پرتاب می‌کند.

امام‌جمعه دلفان تصریح کرد: ارتباط خیلی از روستاهای شهرستان دلفان با مرکز شهرستان قطع‌شده لذا مدیریت بحران استان لرستان به مدیریت بحران شهرستان دلفان کمک کنند که مشکلات روستاهای این شهرستان برطرف شود.

 وی عنوان کرد: در زمان کنونی وحدت نیاز و لازمه‌ای است، مشکلات از تریبون گفته می‌شود، فرماندار از استان لرستان پیگیری می‌کنند و امید است این مشکلات برطرف شود.

جمیاری با اشاره به اینکه بانک‌های سطح شهرستان دلفان، چرا مراعات حال جوانان و مردم را نمی‌کنید، در بحث وام‌های بنیاد برکت که وام‌های اشتغال‌زایی است به مردم سخت نگیرید خاطرنشان کرد: در دهه فجر مسئولان کارهای که انجام‌گرفته است اطلاع‌رسانی کنند، تا مردم با خدمات انجام‌گرفته آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات