امام‌جمعه خرم‌آباد ریشه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران را استقرار نظام اسلامی و ولایی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه سبب شد که ایران از گردنه‌های سخت به سلامت عبور کند.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۳۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  خرم اباد با بیان اینکه روز یکشنبه مصادف با سیزدهم جمادی‌الاولی سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری بنا به روایت 75 روز پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) است  اظهار داشت: در تاریخ شیعه هیچ واقعه‌ای مظلوم‌تر و جان‌سوزتر از شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) دختر بهترین خلق خدا بر روی زمین، همسر علی (ع) و مادر حسنین (ع) نیست.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه حضرت صدیقه طاهره در دفاع از حق، ولایت و امامت بین در و دیوار مانده و فرزندشان سقط شد، افزود: حضرت فاطمه‌زهرا (س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از ولایت، حق و حقیقت بوده‌اند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) با ایمان و عقیده، بصیرت و آگاهی از ولایت دفاع و از انحراف امت اسلامی جلوگیری کردند، حضرت در مقابل افراد ظالم و مدعیان بدون عمل ایستادند و آن‌ها را به وصیت پیامبر اکرم (ص) ارجاع دادند.

امام‌جمعه خرم‌آباد به دیگر مناسبت هفته پیش‌رو مبنی بر ترور انقلابی حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی اشاره و بیان کرد: هدف از یادآوری این مناسبت، ضرورت شناخت خائنین و خادمین به ملت بوده است، حسنعلی منصور خائن به ملت و خادم استعمارگران و ظالمان بود، حال اینکه چهره‌هایی همچون شهیدان مدرس، بخارایی و نواب صفوی خادمان ملت و دشمن استعمارگران بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: هر زمانی که تاریخ تکرار می‌شود بایستی خائنین و خادمین به ملت را بشناسیم، خیانت‌کاران را رسوا و خدمت‌گذاران را تجلیل نماییم.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به آغاز بهمن‌ماه و ورود به چهلمین سال پربرکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: با رفتن شاه، کمیته استقبال از امام خمینی (ره) در سوم بهمن‌ماه شکل گرفت و با وجود همه کارشکنی‌های بختیار برای جلوگیری از ورود امام اما این مهم در 12 بهمن‌ماه 57 محقق شد و انقلاب اسلامی در 22 بهمن همان سال به پیروزی رسید.

وی، دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب را بسیار مهم و ارزشمند خواند و افزود: بدون شک اگر بخواهیم دستاوردها را بگوییم کتابی قطور و عظیم خواهد شد.

امام‌جمعه خرم‌آباد ریشه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران را استقرار نظام اسلامی و ولایی عنوان و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه سبب شد که ایران از گردنه‌های سخت، فتنه‌های بزرگ و توطئه‌های مهم به‌سلامت عبور کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: همچنین این نظام اسلامی و ولایی امنیت پایدار را در تمامی نقاط میهن اسلامی ایجاد کرد و سبب سربلندی، عزت، غرور و غیرت ملت بزرگ ایران شده است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی و ولایی، ایران پیشرفت کرده و بالندگی یافته است، اظهار داشت: علت اصلی دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی همین موضوع پیشرفت و بالندگی است، به‌گونه‌ای که اگر پیشرفتی نبود دشمنی نیز از سوی آمریکا صورت نمی‌گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این دستاوردها کینه آمریکا به ملت ایران را افزایش داده و استکبار را عصبانی کرده است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: در لرستان نیز امروز شاهد تأسیس مراکزی همچون مجهزترین کلینیک چشم‌پزشکی، مرکز درمان ناباروری با پیشرفته‌ترین امکانات، فعالیت پتروشیمی و تولید انواع داروهای منحصربه‌فرد با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های دو ماهه آمریکا برای برگزاری همایش ضد ایرانی در لهستان اشاره کرد و گفت: دشمن با این همایش به دنبال مهار قدرت ایران است چراکه امروز به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا پی برده و بنابراین خواهان مهار آن است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه روش آمریکا برای مهار ایران چیزی به غیر از جنگ روانی اقتصادی نیست، افزود: هم‌چنان‌که در همایش یادشده به دنبال تشکیل اجماعی برای بمباران تبلیغاتی علیه ایران هستند.

وی تأکید کرد: دشمن کور خوانده که با شایعه‌پراکنی ملت ایران را فریب دهد چراکه مردم با بصیرت و هوشیار 40 سال است که نقشه آن‌ها را خوانده و بیدار است و بدون شک نشست «ورشو» به شکست خواهد انجامید.

وی به حضور همواره در صحنه ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند متعال نیز ما را یاری می‌کند چراکه برای اسلام قدم برمی‌داریم و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات