فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی آموزشی رزمی فرهنگی«فجرآفرینان» درچابهار خبر داد .
کد خبر: ۹۱۰۱۳۹۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
سرهنگ پاسدار محمدرضاامین افشار، فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از مولفه‌های ارتقاء سطح توانمندی ها؛ انجام تمرینات است که آموزش برای ارتقاء توانمندی در طی دو روز در شهرستان چابهار به میزبانی سپاه فرودگاه اردوی رزمی؛ فرهنگی با نام فجرآفرینانبرگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوی رزمی فرهنگی؛ رفع ناهنجاری‌های رفتاری؛ ایجاد ظرفیت‌های پژوهشی در زمینه نهادینه کردن رویه ها؛ معنویت افزایی؛ نشاط و تحرک و شادابی در بین نیرو‌ها می‌باشد.
 
 سرهنگ افشار در ادامه بیان کرد:در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب هستیم؛ انقلاب برکات و نعماتی داشت که برای حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن نهاد‌های انقلابی تاسیس شد که یکی از این نهاد‌ها که به خوبی درخشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد که تا به امروز اعتماد و محبوبیت خود را در بین مردم بعنوان یک خدمتگذارحفظ کرده است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که دشمنان نظام با درست کردن جبهه‌های مختلف در عرصه‌های سیاسی-نظامی؛ اقتصادی و... می خواهند به ماندگاری انقلاب ضربه وارد کنند؛در پایان خاطر نشان کرد:  به همین دلیل در بخش امنیتی به امر آموزش و آمادگی لازم رزم باید اهمیت بیشتر بدهیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات متصورمقابله کنیم.
ارسال نظرات