مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان وبلوچستان: دشمن می خواهد به وسیله تبلیغ اسلام دروغین، اسلام ناب محمدی(ص) را ازبین ببرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان، حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی به دنبال تخریب اسلام ناب محمدی هستند، امروز دشمنان سه اسلام دروغین را دارند تبلیغ می کنند.
 
وی اسلام تکفیری که سرمنشاء آن در عربستان سعودی است؛ که از دل این اسلام تکفیری گروهک‌های مثل داعش و جیش الظلم بوجود آمده است،را اولین اسلام دروغین دشمن نام برد که  این گروهک‌ها به اسم اسلام به دنبال تیشه زدن به ریشه اسلام است.

حجت الاسلام اربابی اسلام سکولار را دومین اسلام دروغینی توسط دشمن بر شمرد که درحال تبلیغ است و سرمنشاء آن در ترکیه است، اینها اسلام را محدود می دانند؛ و کاری به امر به معروف و نهی از منکر ندارند می گویند که نماز بخوانید گرچه حجاب را رعایت نمی‌کنید، روزه بگیرید، ولی با مشروب می توانید افطار کنید؛ مثل آن دسته از افرادی که ازجنبش سبز بودند در فتنه ۸۸ در نمازجمعه؛ دختر و پسر کنارهم ایستاده بودنداین‌ها باافعال خودشان با کردار خودشان به دنبال تضعیف اسلام ناب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه سیستان و بلوچستان سومین اسلام دروغینی که با تلاش دشمن درحال تبلیغ است، را اسلام تکفیری شیعه دانست که سرمنشاء آن سیدصادق شیرازی است؛ که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است نام برد.

وی در ادامه گفت: ما باید بصیرت خود را بالا ببریم چرا که حضرت آقا فرمودنداگر بصیرت داشته باشیم؛ می توانیم دوست را از دشمن تشخیص بدهیم، و اگر دشمن را شناختیم آن موقع است که می توانیم در مقابل نقشه‌های دشمن بایستیم و نقشه‌ی آن‌ها را نقش برآب کنیم.

حجت الاسلام نعیم اربابی درپایان خاطر نشان کرد: شاخصه‌ی بعدی که ما پاسداران و بسیجیان باید داشته باشیم تابتوانیم در مقابل نقشه‌های دشمنان بایستیم ارتقاء معنویت است، چراکه حضرت آقا فرمودند شاکله‌ی اصلی سپاه و بسیج بر اساس معنویت است، ممیزه سپاه از دیگر نهاد‌ها معنویت است؛ و گرنه ما نیرو‌های باهوش، چابک و زرنگ زیاد داریم، به وسیله معنویت است که می توانیم بر مشکلات فائق شویم، به حول قوه الهی این انقلاب با قدرت بیشتر به حرکت و پیشرفت خودش ادامه می‌دهد و دشمنان هر روز ذلیل‌تر و سرافکنده ترمی شوند.
ارسال نظرات