نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان با فرماندهان پایگاه‌ها وحوزه مقاومت شهید جعفری بلبان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در این نشست صمیمی که به منظور آشنائی بیشتر فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها به طرح مسائل و دیدگاه‌های خود در نوع کارکرد بسیج و نقاط ضعف و قوت پرداخت.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های ذاتی سپاه، ماموریت‌های فرهنگی است، افزود: از آنجائیکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا مردم را از نظام و پایه‌های آن دلسرد نمایند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بایستی بیش از پیش ماموریت‌های فرهنگی خود را درجهت مقابله با اهداف شوم دشمنان به منصه ظهور برساند.


سرهنگ امانی گفت: شما فرماندهان پایگاه‌ها در خط نبرد جبهه چهل ساله با دشمن بوده و هستید، مطالبات در بسیج زیاد است وفرمانده پایگاه باید با درایت و فرماندهی خود جلوی بسیاری از مشکلات پیش روگرفته و به آن عمل کند.


وی با اشاره به برکات حضور بسیج در کشور گفت: بسیج با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) توانست تا به امروز از آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب ونظام اسلامی بخوبی پاسداری نماید.


فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: بسیج تشکلی خود جوش از مردم خدا جو، مخلص و فداکار است که برمبنای فرهنگ اسلام ناب محمدی و از همدلی و همراهی یکا یک افراد مومن با یکدیگر برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

محمد امانی بیان کرد: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می‌تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

وی افزود:امروز دشمن با هم افزائی بالا در مقابل نظام ما ایستاده و در حال جنگ تربیتی بر علیه ما از مهد کودک‌ها تا مدارس و دانشگاه‌ها ناجوانمردانه در حال هجمه به نظام ما است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: بسیجیان باید امروز برای حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی خود را بیشتر از گذشته آماده و محکم‌تر کنند، زیرا توطئه‌های دشمنان امروز پیچیده‌تر از گذشته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات