مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان گفت: استقرار این سیستم، شاهدی دال بر تعهد این بندر، به کیفیت ارائه خدمات و ارتقاء سطح آن از طریق اصلاح فرآیندها و بهبود مستمر و مداوم است.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی، گفت: استقرار این سیستم، شاهدی دال بر تعهد اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، به کیفیت ارائه خدمات و ارتقاء سطح آن از طریق اصلاح فرآیندها و بهبود مستمر و مداوم است.

وی، با اشاره به اینکه با این سیستم، سازمان توانایی خود را در ارائه خدمات به اثبات می‌رساند و خواسته‌های مشتری و الزامات قانونی ملی و بین‌المللی مربوطه را برآورده می‌کند، تصریح کرد: هدف‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید مبتنی بر واقعیت صورت پذیرد و موارد قابل بهبود به طور مؤثر شناسایی و اجرا شوند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان، مهمترین هدف استقرار سیستم مدیریت کیفیت را نهادینه کردن رویکرد فرآیندی در انجام امور، استانداردسازی فعالیتها، شفاف‌سازی امور، بهبود و ارتقاء سطح ارائه خدمات، افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و ذینفعان دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم همه همکاران و ذی‌نفعان، از مزایای اخذ این گواهینامه بهره‌مند شوند.

همچنین در این ارتباط مرتضی سالاری، معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، با بیان اینکه با حضور تیم ممیزی شرکت مرزبان کیفیت، نماینده انحصاری IMQ ایتالیا در حوزه ممیزی، ثبت و صدور گواهینامه سیستم‌های مدیریت در ایران، این بندر مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: مميزي اثر بخش، به سازمان‌ فرصت مي‌دهد تا با شناسايي نقاط قوت و ضعف خود، فعاليت‌هاي ارزش‌افزا را تقويت کند.

وی، تصریح کرد: دانش بالای پرسنل، مشارکت‌های اجتماعی و ایفای موثر نقش سازمان در قبال مسئولیت‌های اجتماعی، سرعت عمل بالای پرسنل در انجام مانور، مکانیزم نظرسنجی مناسب و انتخاب آیتم‌های مناسب در معاینات ادواری بر اساس مواجه فرد با عوامل زیان آور، از جمله نقاط قوت این ممیزی بودند.

سالاری، با اشاره به اینکه هیأت ممیز پس از انجام ممیزی بر اساس استانداردهای 9001 ISO ویرایش 2015 ، 14001 ISO ویرایش 2015 و 18001 OHSAS ویرایش 2007 از فرآیندهای سازمان، گزارش ممیزی را ارائه کردند، افزود: پس از احراز شایستگی‌ها، به واسطه رعایت الزامات استانداردهای مدیریتی بیان شده، گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) این اداره برای یک دوره‌ی دیگر تمدید شد.

ارسال نظرات