خبرهای داغ:
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت:

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت الگوی واقعی قرض الحسنه را اجرایی می کند

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به صورت جداگانه با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و کارکنان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه قزوین دیدار و بر ضرورت ارتقای سطح بانکداری اسلامی به شیوه صحیح قرض الحسنه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با تقدیر از تعامل مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در تعامل با بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال پرداخت تسهیلات به مددجویان است که لازم است با تعامل و هم افزایی روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.
وی ادامه داد: براساس توافق انجام شده، تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تا سقف 20 میلیون تومان تنها با یک چک معتبر پرداخت می شود البته در پرداخت تسهیلات اولویت خود را بر موضوع اشتغال قرار داده ایم.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با ایجاد منابع لازم، استان های کشور را برای پرداخت تسهیلات به پشتوانه لازم مالی تجهیز کنیم تا روند پرداخت تسهیلات تسریع شود.
وی خطاب به کارکنان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت
تلاش می کند تا ضمن استمرار حرکت مالی خود براساس شیوه های قرض الحسنه، با ارتقای نوع ارائه خدمات، اصلاح شیوه دریافت کارمزد و به اجرا درآوردن خدمات متناسب با بانکداری اسلامی، الگوی واقعی قرض الحسنه را اجرایی می کند.
باجلان تصریح کرد: باید برای محرومان کار کنیم از این رو روند ایجاد حساب و پرداخت تسهیلات را تسهیل می کنیم البته این روند را بدون افزایش شعبه انجام می دهیم چراکه بنایی بر افزایش شعبه نداریم.
وی خاطرنشان کرد: این صندوق به دنبال جذب سپرده است ولی سپرده ای که به واسطه آن سود پرداخت شود در این صندوق وجود ندارد از طرفی تسهیلات این صندوق تنها برای افراد نیازمند است بنابراین افراد خیر و نیکوکار با سپرده گذاری می توانند به افراد نیازمند با معرفی خودشان وام دهند.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تأکید کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به دنبال ارائه شیوه های شایسته ای است که به ارتقای سطح خدمت رسانی بانکی به نیازمندان در فرایند به دور از تشریفات اداری و بانکی بیانجامد.
وی یادآورشد: با تعامل انجام شده انتظار می رود شعب استانی نظارت لازم را بر عملکرد نمایندگان شهرستانی داشته باشند تا شاهد ارتقای خدمات در گستره جغرافیای استان باشیم.
1001پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها