کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان بن گفت: تغییر سبک زندگی فاطمی و علوی از اهداف جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۴۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام طاهری در جمع كاركنان ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال تغییر سبك زندگی علوی و فاطمی و دور كردن نسل جوان از اسلام و انقلاب است.

وی، افزود: امام خامنه ای (مدظله العالی) سالها پیش در مورد تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند، ولی متاسفانه عده ای این تهاجم را جدی نگرفتند و این مسئله را درك نكردند، كه دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی به دنبال تغییر سبك زندگی ایرانی اسلامی ماست، تا مردم را با هویت اصلی خودشان بیگانه كند.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: دین اسلام برای همه شئون زندگی بشر برنامه دارد و در برخی موارد تا جزئی ترین مسائل وارد شده و مطالبی را در مورد انسان بیان كرده است، كه امروزه پزشكان به برخی زوایای آن و فواید برخی دستورات اسلام پی برده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از روی ناآگاهی مسائلی را به اسلام نسبت می دهند و برداشت های شخصی خود را جزء دستورات دین می دانند، كه این مسائل در هیچ جایی بیان نشده و فقط ساخته و پرداخته عده ای است؛ در حالی كه كه باید برای آگاهی از دستورات واقعی اسلام و حلال و حرام به كارشناسان واقعی دین رجوع كنیم تا از خطا و اشتباه و برداشت نادرست از دین در امان بمانیم.

كارشناس مسائل دینی و مذهبی ادامه داد: راه مصون ماندن از جنگ نرم دشمن، حركت بر مبنای دستورات اسلام و عمل به سیره حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد و برای اینكه از گناه كه خود بزرگترین عامل تغییر سبك زندگی است در امان بمانیم لازم است تا به زشتی گناه توجه نموده و همیشه به یاد معاد و مرگ باشیم تا بتوانیم بر جنگ نرم و فرهنگی دشمنان غلبه نماییم.

 

 

خبرنگار: میثم علوی آزاد

ارسال نظرات