سید ساجد یعقوبی
مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل گفت: سومین همایش علمداران حسینی و طلایه داران فاطمی در قالب طرح تکریم خادمین معرفتی انقلاب حسینی (ع) سوم بهمن ماه سالجاری در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۸۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
همایش علمداران حسینی و طلایه داران فاطمی در اردبیل برگزار می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی حسن زاده صبح امروز در نشست خبری سومین همایش علمداران ولایت که در مهدیه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: سومین جشنواره علمداران حسینی و طلایه‌داران فاطمی روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در استان اردبیل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در همایش علمداران حسینی از چهل نفر از مداحان، شاعران، قاریان قرآن، سخنرانان و خادمین حسینی که در برگزاری عزاداری ماه محرم، عاشورا و تاسوعای حسینی نقش داشتند تجلیل می‌شود و امسال نیز رسانه‌ها و گروه‌های هنری که در راستای بصیرت‌افزایی و مبارزه با انحرافات انقلاب حسینی تلاش کرده‌اند نیز تجلیل خواهند شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل تصریح کرد: با اشاره به اینکه امسال سومین همایش علمداران حسینی و طلایه‌داران فاطمی افزود: در این مراسم سخنارنان و مداحان کشوری حضور خواهند داشت که با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و حوزه هنری و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود تا بتوانیم دستاورد‌های انقلاب را به همگان معرفی کنیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل تصریح کرد: افزود: در کنار همایش علمداران حسینی نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم در این نمایشگاه گوشه‌ای دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به حاضران معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان و استبکابر جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد تضعفی و زیر سوال بردن فرهنگی و عزاداری‌های ملت ایران هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

حسن‌زاده گفت: قرارگاه فاطمه زهرا (س) استان اردبیل در عزاداری ماه محرم اکیپ‌هایی را تشکیال داده بود تا برنامه‌های عزاداری را رصد کنند که در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شد و باتوجه به گزارش ارائه شده از بانیان عزاداران حسینی در سالن ولایت اردبیل تجلیل می‌شود.
ارسال نظرات