خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان گفت: باید دست آوردهای عظیم و فراوان انقلاب اسلامی را برای مردم به‌ویژه جوانان معرفی کرد و البته نقایصی هم وجود دارد که متولیان امر باید برای برطرف کردن آن از هیچ کوششی دریغ نکنند و مردم را ولی‌نعمتان خود بدانند.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۹۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از خصلت‌های انسان متقی و پرهیزگار آن است که  اهل شب‌زنده‌داری بوده و آن را فرصت طلایی برای بهره‌مندی از نعمت‌های الهی برای خود می‌دانند.

امام‌جمعه فلاورجان افزود: عبادت و شب‌زنده‌داری برای انسان برکات بسیار زیادی خواهد داشت و برای این‌که فرد پرهیزگار به کمال و قرب الهی نائل شود یکی از بهترین لحظات مناجات شبانه با پروردگار بوده که قطعاً ظرفیت‌های جدیدی را نیز در روح انسان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بیان امیرالمؤمنین علی (ع) آمده است که شب‌بیداری و عبادت الهی غنیمت بزرگی برای اولیای الهی بوده و جزء خصلت‌های بزرگ پرهیزگاران است که با تمام دنیا قابل ارزش‌گذاری نیست که امید است بتوان از این فرصت جهت عبودیت و بندگی بیشتر خداوند متعال بهره برد.

قدوسی با اشاره به 29 دی‌ماه سالروز راهپیمایی مردم علیه دولت غیرقانونی شاپور بختیار در سال 57 اشاره کرد: این حضور عظیم پاسخ محکمی به باقی‌ماندگان و سردمداران رژیم پوشالی شاهنشاهی بود و در واقع محبت و دلدادگی مردم به امام خویش و حمایت از ارزش‌های دین الهی و اهداف انقلابی که برای آن قیام کردند را نشان داد.

وی اضافه کرد: در 29 دی‌ماه سال 87 نیز بعد از حمله 22 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه این ایستادگی و رشادت جوانان مخلص و پاک جبهه مقاومت بود که شکست سنگینی را برای این رژیم جعلی به ارمغان آوردند و بار دیگر نشان دادند که انقلاب اسلامی الگوی بزرگ جبهه مقاومت در رابطه با حضور مؤثر و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.

امام‌جمعه فلاورجان با تبیین علل تداوم دشمنی‌های غرب و ایادی استکبار در برابر نظام اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی با پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب و حضور مؤثر خود در منطقه و به‌ویژه در مبارزه با گروهک‌های تروریستی پیروزی‌های فراوانی را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنانی که تاب دیدن این پیروزی‌ها را نداشته هم‌چون گذشته دست به هجمه‌های شدید رسانه‌ای و فرهنگی زده‌اند که با حضور بصیرت‌گونه مردم و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب تاکنون راهی از پیش نبرده‌اند تا انقلاب اسلامی در آستانه چهل‌سالگی خود قرار گرفته است.

قدوسی ادامه داد: باید دست‌آوردهای عظیم و فراوان انقلاب اسلامی را برای مردم به‌ویژه جوانان معرفی کرد که  جایگاه نظام اسلامی در جهان اکنون چگونه است؛ البته که نقایصی هم وجود دارد که متولیان امر باید برای برطرف کردن آن از هیچ کوششی دریغ نکنند و مردم را ولی‌نعمتان خود بدانند.

امام جمعه فلاورجان عنوان کرد: باید زنجیره‌های نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی را رصد کرد و مراقب بود و با هوشیاری و شناخت بیشتر درصدد مبارزه با آن خطوط فکری باطل پرداخت که ایادی استکبار هم‌چون گذشته در خیال‌های باطل خود هضم شوند چراکه برنامه‌های امروز دشمنان نظام اسلامی  بزرگ جلوه دادن مشکلات مقطعی بوده که قطعاً قابل‌حل خواهد بود.

قدوسی در پایان خطاب به مسؤولان گفت: تجربه‌های گذشته در موضوع اعتماد به اتحادیه اروپا و آمریکا در موضوع برجام را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و با درس گرفتن از آن مقطع و عمل به منویات رهبری در موضوع اعتماد به ظرفیت‌های داخل و منابع عظیم کشور درصدد رفع مشکلات مردم گام بردارید چراکه این مردم همواره ثابت کرده‌اند همواره در کنار شما خواهند بود به‌شرط آن‌که شما مسؤولان اجرایی نیز آن‌ها را دریابید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها