جشنواره منطقه ای «ترنم فتح» پنجشنبه با حضور گروههای موزیک برتر یگان های نظامی استان های مازندران، گلستان، گیلان و خراسان شمالی در سالن همایش اداره کل منابع طبیعی نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۰۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جشنواره منطقه ای «ترنم فتح» پنجشنبه با حضور گروههای موزیک برتر یگان های نظامی استان های مازندران، گلستان، گیلان و خراسان شمالی در سالن همایش اداره کل منابع طبیعی نوشهر برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در سخنانی ضمن تبیین اهداف جشنواره به نقش هنر موسیقی در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: موسیقی دفاع مقدس شامل مارش های نظامی، نوحه های اثرگذار مداحان و نواهای انقلابی و حماسی بود که تقویت غرور ملی و روحیه حماسی رزمندگان را در پی داشت.

ملکی از حضور گروه رزم نوازی دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در این جشنواره به عنوان نماینده استان مازندران خبر داد و افزود: این گروه در جشنواره منطقه‌ای «ترنم فتح» با نمایندگان استان‌های گلستان و گیلان و خراسان شمالی به رقابت خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره به استقبال برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می رویم، افزود: این گروه ها زینت بخش عمده مراسمات هستند که معمولا مظلوم واقع می شوند.

داوری این مراسم با حضور «حنیف شهمیرزادی» و «زمان اسماعیلی» از کارشناسان و آهنگسازان صدا و سیمای مازندران و کشور صورت گرفت و در پایان گروه رزم نوازان دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر منتخب جشنواره منطقه 2 اعلام شد.

این مراسم که با اجرای گروه سرود دبستان دخترانه شهید خیرالهی و «مرتضی فاضلی» خواننده انقلابی همراه بود توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از خانواده شهید مدافع حرم «حسین بواس» تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها