خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین
حجت الاسلام انصاری گفت:با تاکید مدیرکل حضور حداکثری دانش آموزان را در برنامه های این دهه خواهیم داشت. تاکید ما امسال در اجرای برنامه های ایام دهه فجر، بر مدرسه محوری با استفاده از ظرفیت دانش آموزان در بحث چهل سالگی انقلاب می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پنچمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران آموزش و پرورش و دستگاههای ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاری در این جلسه ضمن اشاره به عملکرد معاونت فرهنگی آموزش و پرورش بیان کرد:کمیته فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد و امسال به مناسبت چهل سالگی انقلاب، شعار امسال افتخار به گذشته و امید به اینده می باشد.
وی گفت:با تاکید مدیرکل حضور حداکثری دانش آموزان را در برنامه های این دهه خواهیم داشت. تاکید ما امسال در اجرای برنامه های ایام دهه فجر، بر مدرسه محوری با استفاده از ظرفیت دانش آموزان در بحث چهل سالگی انقلاب می باشد.
معان پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد:استفاده از هنر در بحث چهل سالگی به دلیل جذب مخاطب و همچنین حضور ۱۵۰۰ نفری دانش آموران استان جهت اجرای سرود انقلاب از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی است.
حجت الاسلام انصاری عنوان کرد:بحث معرفی زندگی و سیره امام در قالب جشنواره به صورت ارایه آثار هنری، دلنوشته و غیره با محوریت شوراهای دانش آموزی و کانونهای پرورشی از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر می باشد.
وی افزود:اجرای مراسم گلبانگ انقلاب در سالن الغدیر با حضور دو هزار دانش آموز متناسب با ایام فاطمیه، افتتاحیه چندین پروژه نوسازی،جشنواره هویت ملی کودکان و نوجوانان، جشنواره نمایشگاههای دانش آموزی جزو برنامه های چهل سالگی انقلاب می باشد.
معان پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد:با توجه به چهل سالگی انقلاب باید حوادث و دستاوردها و رهبران انقلاب برای دانش اموزان معرفی شوند که در این راستا دستاوردهای انقلاب برای دانش اموزان با محوریت خود دانش اموزان در نمایشگاه معرفی خواهد شد.
انصاری اضافه کرد:یکی دیگر از اقدامات این معاونت تدوین کارنامه نهایی انقلاب است همچنین دیدار تشکل های دانش اموزی با امام جمعه و استاندار که جهت تبیین انقلاب از زبان ایشان برای روسای تشکل های دانش اموزان می باشد.
وی گفت:در بحث فضاسازی مدارس نیاز به ملزومات تبلیغی دارند. چهارهزار کلاس هوشمند سازی و نوسازی شده اند که از دستاوردهای انقلاب است همچنین از ۱۷۰۴ مدرسه ۱۱۱۷ مدرسه بعد از انقلاب ساخته شده که این دستاورد مهمی است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها