خبرهای داغ:
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:‌ نگاهی به آمار پیشرفت ها و توانمندی های جمهوری اسلامی که ایران اسلامی را در حوزه های پزشکی، علوم پیشرفته، تکنولوژی، فن آوری های جدید هسته ای، نظامی و صنعتی در زمره رتبه های نخست دنیا نشان می دهد بیانگر تحول عظیم و پیشرفت خیره‏ كننده ایران، بعد از پیروزى انقلاب اسلامى است.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب درجلسه ستاد نماز جمعه شهر سگزآباد که در دفتر امام جمعه شهر سگزآباد برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای زیادی می باشد که مهم ترین آن را می توان استقرار حاكمیت تشریعى خدا، ولایت الله، نفى حاكمیت‏هاى دروغین و طاغوتى و تحقق نظام ولایى نام برد.
وی افزود: انقلاب اسلامى با قطع حاكمیت ستمگران بر جامعه دینى و نظام ولایى، جامعه مرده و سلطه پذیر ما را در پرتو اسلام، حیات، پوپایى و عزّت بخشید.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد:‌ آنچه نظام ولایی ایران را ۴۰ ساله ساخته، وابستگى فكرى و عملى روزافزون امت با ولى امر است و این مهم عاملى است كه انقلاب اسلامى را از گردنه‏هاى سخت و فتنه‏هاى بزرگ به سلامت عبور داده و تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل كرده است.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد:‌ همین ولایت محورى برخاسته از بصیرت و استقامت امت انقلابى و مؤمن است و در آینده هم همین ولایت محورى ضامن بقاء انقلاب و شكست دشمنان آن خواهد بود.
وی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته نشان داده در كنار ارزش‏هاى الهى و انسانى كه رسالت اصلى انقلاب و حركت امام خمینى(ره) بوده، در حوزه‏هاى پیشرفت كشور و دانشى كه در زمان طاغوت براى همیشه دست نیافتنى تصور میشد، در تراز اولین‏ها ظهور و بروز یافته است.
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد:‌ نگاهی به آمار پیشرفت ها و توانمندی های جمهوری اسلامی که ایران اسلامی را در حوزه های پزشکی، علوم پیشرفته، تکنولوژی، فن آوری های جدید هسته ای، نظامی و صنعتی در زمره رتبه های نخست دنیا نشان می دهد بیانگر تحول عظیم و پیشرفت خیره‏ كننده ایران، بعد از پیروزى انقلاب اسلامى است.
فاطمی نسب گفت: این پیشرفت ها در حالی است که دشمنان ملت ایران با ایجاد موانع متعدد ، سرعت پیشرفت ایران را مهار کرده و با ابزار رسانه ای خود سعى در پوشاندن واقعیت‏هاى انقلاب و ایران اسلامى داشته و دارند.

 

خبرنگار: میثم علوی آزاد


۱۰۱۰/ی۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها