خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار
حبیبی گفت:رسانه های بیگانه در تلاش هستند تا موجی از نگرانی بین سپرده گذاران سیستم بانکی از طریق انتشار اینگونه اخبار کذب ایجاد کنند .
کد خبر: ۹۱۰۱۵۲۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به شایعات ایجاد شده در خصوص بانک آینده بیان کرد: بدنبال خبرهای منتشر شده از سوی رسانه های معاند در روزهای اخیر درخصوص شایعه ورشکستگی بانک آینده، قویا این موضوع تکذیب می شود.
وی گفت:این بانک درحال حاضر با قوت بکار خود ادامه داده و درحال جذب سرمایه و خدمات دهی به مشتریان می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اظهار کرد: رسانه های بیگانه در تلاش هستند تا موجی از نگرانی بین سپرده گذاران سیستم بانکی از طریق انتشار اینگونه اخبار کذب ایجاد کنند .
وی تصریح : خوشبختانه بانک مرکزی نیز طی اطلاعیه ای رسمی مطالب منتشر شده پیرامون بانک آینده را قویا تکذیب و اعلام کرد این شایعات در راستای تلاش رسانه های بیگانه برای ضربه زدن به بازار پول و اقتصاد کشور است.
حبیبی تاکید کرد: فعالیت این بانک در استان قزوین روند طبیعی خود را طی می کند و هیچگونه مشکلی در افتتاح حساب و سپرده گذاری از سوی مشتریان ندارد و مردم شریف استان در این خصوص هیچ دغدغه ای نداشته باشند .
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها