رييس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداری یزد:
«عباس ملازينلي» صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشريح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار كرد: سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري به همين مناسب قريب 250 برنامه متعدد و متنوع را در دستور كار اجرا در سطح شهر يزد دارد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۲۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد صبح امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگوار خانم فاطمه زهرا (س)، گفت: برنامه‌های امسال به مناسبت تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه رویکردی دیگر دارد و آغاز آن با پخش زنده سراسری دعای ندبه از حسینیه‌ی آقا به میربانی این سازمان خواهد بود.
وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و گردشگری برگزار خواهدشد.

برگزاری قریب 250 برنامه در ایام الله دهه فجرعباس ملازینلی برنامه‌های فرهنگی حدود ۱۵ عنوان برشمرد و اشاره کرد: پخش سرو‌های انقلابی با نوای فاطمی در سطح شهر، نمایش‌های خیابانی با عناوین دهه فجر و مباحث اجتماعی، جشنواره نقاشی در میدان امیر چخماق ویزه کوکان، فضا سازی و تبلیغات شهری، تجلیل از هنرمندان موثر در انقلاب اسلامی، برگزاری هفمین شب فرهنگی یزد با عنوان «فرهنگی و انقلاب»، اجرای عمومی نمایش «زدگی» به مدت ۲ شب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان به سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های فرهنگی می‌باشند.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد پرده خوانی انقلاب در ۱۰ محله شهر یزد، نشست‌های» فرشتگان خدا» ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی و جشنواره موسیقی کویر نشینان با همکاری صدا و سیما، را برنامه‌ها عرصه اجتماعی خواند و گفت: این برنامه‌ها برای همه اقشار مردم تدارک دیده شده است.
ملا زینلی با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد، تاکید کرد: امسال در زمینه گردشگری کار ویژه‌ای تدارک دیده شده است، مسابقه جهانی با عنوان اگر من از یک شهر جهانی بازدید کنم، آن چه شهری است؟ در حال برگزاری می‌باشد که ما برنامه ریزی کرده ایم در سطح کشور این مسابقه بین دو گروه سنی ۱۴ الی ۱۷ سال و ۱۸ الی ۲۱ سال برگزار کنیم که متقاضیان با ثبت نام می‌توانند آثار خود را به زبان‌های اسپانیایی، انگلیس و آلمانی با عنوان اگر از یزد بازدید کنم از کدام مکان و چرا بازدی می‌کنم؛ ارسال کنند که باشرکت در این مسابقه جهانی، دری نو برای آشنایی جهانیان با شهر جهانی یزد باز خواهد شد.
وی از افتتاح مرکز یزد شناسی در منزل مرحوم وزیری، افتتاح مرکز برند سازی شهر جهانی یزد در فرهنگسرای شهید حسن پور و یزد گردی ویزه کودکان از به عنوان دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری نام برد.
وی شمشمین المپیاد ورزشی محلات یزد ویژه برنامه حوزه ورزشی دانست و اذعان کرد: افتتاح چندین زمین ورزشی در محلات مختلف، و تجهیز و افتتاح ۱۰ خانه ورزشی در بعضی از مدارس، جشنواره بومی- محلی، همایش ورزشی بانوان، مسابقه دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی و استعداد یابی و همایش بزرگ پیاده وری خانوادگی از دیگر برنامه‌های این حوزه برای ایام الله دهه فجرمی باشد.
 

برگزاری قریب 250 برنامه در ایام الله دهه فجرانتهای پیام/
ارسال نظرات