حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلطان زاده:

سبک زندگی حضرت زهرا(س) الگوی جاودانه برای زنان

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلطان زاده امام جمعه شهر زاویه : شخصیت‌ زهرای‌ اطهر، در ابعاد سیاسی‌ و اجتماعی‌ و جهادی‌، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است؛ به‌ طوری‌ که‌ همه‌ زنان‌ مبارز و انقلابی‌ و برجسته‌ و سیاسی‌ عالم‌ می‌توانند از زندگی‌ کوتاه‌ و پرمغز او درس‌ بگیرند.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۴۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلطان زاده امام جمعه شهر زاویه در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت : شخصیت‌ زهرای‌ اطهر، در ابعاد سیاسی‌ و اجتماعی‌ و جهادی‌، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است؛ به‌ طوری‌ که‌ همه‌ زنان‌ مبارز و انقلابی‌ و برجسته‌ و سیاسی‌ عالم‌ می‌توانند از زندگی‌ کوتاه‌ و پرمغز او درس‌ بگیرند.

امام جمعه شهر زاویه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) بی شک الگویی ارزشمند است که هر یک از ابعاد زندگی شان، فرازهای با ارزشی برای یافتن شیوه های صحیح زندگی در بردارد ؛ خاطر نشان کرد : حضرت فاطمه (س) علاوه بر وجاهت اجتماعی در همسرداری نیز الگو بود و امروز دختران و مادران جامعه باید حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگوی زندگی خود انتخاب کنند.

عباسعلی سلطان زاده تاکید کرد: ایشان در پاکدامنی و همسرداری و پرورش همسر و علم و دانش و تهذیب و بندگی در همه اعصار سرآمد بودند. توسعه فرهنگ فاطمی و شناخت ابعاد زندگی ایشان دارای آثار و برکات زیادی است و جامعه را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد.

وی حضرت زهرا (س) را شهید امامت و ولایت خواند و تاکید کرد: امروز دشمنان نظام جایگاه ولایت را هدف گرفته اند، اما بدانند که مردم غیور ایران به تاسی از بانوی دو عالم تا پای جان در راه دفاع از حریم ولایت ایستاده اند.

سلطان زاده ، علم و ادب را از سرمایه های انسانی خواند و گفت: عظمت این بانوی بزرگوار از لحاظ علم، ادب و تقوا از او یک انسان کامل و با فضیلت ساخته بود که در میان زنان زمانه خود بی نظیر بود.

مدیحه سرایی ، سینه زنی و عزا داری در سوگ شهادت بانوی بزرگوار اسلام، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار