پنجمین مجمع استانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان ، پنجمین مجمع استانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان با حضور سردار محترم فرماندهی خوزستان، مدیران و مسئولین برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان، اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در بسیج به عنوان ستون نگه‌دارنده انقلاب اسلامی آن رسالتی است که در پاسداشت، نگهداری و حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی داریم؛ انقلاب اسلامی در واقع اتفاق مهمی بود که در یک مقطع از تاریخ باید رخ می‌داد؛ زمینه و بستر انقلاب فراهم بود که این اتفاق افتاد و همه عوامل دست‌به‌دست هم دادند و عده‌ای در پیشبرد پیروزی انقلاب اسلامی شریک شدند و در تداوم این حرکت نیز عده‌ای به میدان آمدند.

علیرضا خجسته‌پور، مسوول روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان در رابطه با انجمن موسسین خیر، اظهار کرد: این انجمن با نگاه خیرخواهانه تخصصی در زمینه‌های مختلف عمران، کشاورزی، انفورماتیک و ... مهندسین شروع به کار کرده است و جدا از مباحث مالی، مباحث آموزشی به صورت جهادگرانه در تمام زمینه‌ها با کمک خود اعضا ارائه می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های این انجمن شامل خانه‌سازی، طراحی مساجد و حسینیه‌ها، تهیه البسه و لوازم‌خانگی، دوره‌های آموزشی رایگان که اشتغال‌زایی را نیز در بر داشته است می‌باشد به طوری که پس از دوره‌های یک‌ماهه، افراد بتوانند کسب‌وکارهای کوچک را راه‌اندازی کنند و حتی در بحث مجوز نیز بسیج مهندسین اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهد.

خجسته‌پور در رابطه با تامین هزینه‌های انجمن، عنوان کرد: ما لیست ثبتنامی به نام هیئت‌امنا انجمن داریم که هرکس به اندازه وسع خود کمک‌های لازم را ارائه می‌دهد.

وی افزود: بازاریان محترم و خیّر، اساتید دانشگاه، دانشجویان  و تمام اقشار جامعه می‌توانند در این انجمن متناسب با استعداد و توانایی خود خدمت کنند؛یکی از اقداماتی که در حال انجام آن هستیم این است که توسط افراد متخصص وسایلی را که بعضا مورد نیاز ما نیست بازسازی می‌کنیم و در اختیار مناطق محروم قرار می‌دهیم؛ در واقع ما خود را رابطی بین مردم محروم و مسوولین در جهت فقرزدایی می‌دانیم.

 

در پایان جلسه به پنج نفر از مهندسین بسیجی لوح تقدیر و هدایایی از طرف سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات