خطیب جمعه رستاق به جنگ روانی آمریکا در سال ۹۸ گریزی زد و گفت: آن‌ها در جنگ اقتصادی کنونی به اهدافشان نرسیدند و دستشان رو شد و فهمیدیم جز جنگ روانی اسلحه‌ای ندارند.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۵۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، آئین وحدت بخش و عبادی سیاسی نمازجمعه امروز در میعادگاه نمازجمعه مهدی آباد رستاق برگزار شد.
امام جمعه رستاق ضمن گرامیداشت یاد امام راحل ره و شهداء بویژه شهدای موتلفه اسلامی، مبانی خصومت آمریکا با نظام اسلامی را برشمرد و گفت: برخی گمان می‌کنند دشمنی آمریکا با ما بخاطر مواضع امام و رهبری ویا مسئولان نظام است و یا مثلا اگر شعار مرگ بر آمریکا حذف شود آمریکا دست از خصومت خود برمی دارد درحالیکه اگر مبانی خصومت آمریکا را بنگریم به حقیقت موضوع پی خواهیم برد.
حجت الاسلام دلاوری ادامه داد: از مبانی دشمنی جبهه استکبار با نظام اسلامی تقابل حق و باطل و نیز روحیه استکباری و خوی برتری طلبانه او است.
وی در ادامه به توطئه اخیر آمریکا در قالب نشست لهستان اشاره و بیان کرد: از اهداف آمریکا در این نشست ایران هراسی است.
خطیب جمعه رستاق همچنین به جنگ روانی آمریکا در سال ۹۸ گریزی زد و گفت: آن‌ها در جنگ اقتصادی کنونی به اهدافشان نرسیدند و دستشان رو شد و فهمیدیم جز جنگ روانی اسلحه‌ای ندارند، آمریکا می‌خواهد در اردیبهشت سال آینده در سالروز خروج خود از برجام جنگ روانی تازه‌ای را کلید بزند که هوشیاری مسئولان بسیار مهم است.
امام جمعه رستاق تصریح کرد: اظهار نظر‌های مختلف مدیران دولتی در مسائل اقتصادی بویژه در جا‌هایی که تاثیر گذار بر معیشت مردم است بسیار پرخطر بوده و کمک کار آمریکا در این جنگ روانی است، دولت باید یک سخنگوی اقتصادی مشخص کند تا همه از زبان او مسائل اقتصادی را دریافت کنند.
وی به روز غزه نیز پرداخت و گفت: امروز به گفته ناظران سیاسی غزه به بزرگترین زندان در جهان تبدیل شده که از دریا و آسمان و زمین در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی است، ولی روحیه استقامت و مقاومت مردم مظلوم غزه برای همه درس است.
حجه الاسلام دلاوری گرامیداشت ایام فاطمیه را به نمازگزاران متذکر شد و خطبه خود را با ذکر مصیبت حضرت زهراء سلام الله علی‌ها پایان داد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات