سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: دهه مبارک فجر بهترین بستر برای ابراز وجود و نمایش دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۶۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در اولین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاور‌های چهل ساله انقلاب اسلامی که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر بهترین بستر برای ابراز وجود و نمایش دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آرامش، امنیت، اقتدار و تمامی دستاورد‌های مادی و معنوی را مدیون شهدا هستیم، افزود: برای انتقال رشادت‌های شهدا و تلاش و فداکاری شهدا به نسل جدید انقلاب باید تلا‌ش کنیم چرا که بیشتر قشر جامعه دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ازجمله ترامپ به صراحت بیان کرده که ایران جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید و در این برهه ما باید به صورت جهادی به میدان بیایم، دستاورد‌های این نظام را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که دولت و ملت ایران همیشه یکدل بوده‌اند.

عبدی بیان کرد: به برکت خون شهدا در مملکت آرامش و امنیت برقرار شده که در سایه همین امنیت و آرامش تولید علم صورت گرفته است و در حال حاضر در منطقه حرف اول را می‌زنیم.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مسیر‌های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را با بنر‌های جذاب می‌توان به نمایشگاه انقلاب اسلامی تبدیل کرد.
ارسال نظرات