خدادادی در مراسم سالگرد شهید الله دادی:

امروز به برکت خون الله دادی ها و مغنیه ها پایه های حکومت رژیم صهیونیستی لرزان است

حجت الاسلام مهدی خدادادی یکی از روحانیون بهاباد در ائین سالگرد شهید مدافع حرم شهید محمد علی الله دادی گفت: امروز به برکت خون الله دادی‌ها و جهاد مغنیه‌ها پایه‌های حکومت رژیم صهیونیستی لرزان است.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۷۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مراسم سالگرد سردارشهید مدافع حرم شهید محمد علی الله دادی فرمانده اسبق سپاه الغدیریزد جمعه شب با حضور فرمانده سپاه ناحیه وجمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم وخانواده‌های معظم شاهد وبسیجیان در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بهاباد برگزارشد.
حجت الاسلام مهدی خدادادی یکی از روحانیون شهرستان درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم، شهادت را آرزوی مردان خدا و رزمندگان اسلام برشمرد و گفت: امروز به برکت خون الله دادی‌ها و جهاد مغنیه‌ها پایه‌های حکومت رژیم صهیونیستی لرزان است.
وی گفت: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشور‌های اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند و توطئه استکبار و گروه‌های تکفیری را در تجزیه کشور‌های اسلامی و تضعیف اسلام خنثی کردند.
این روحانی با اشاره به اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی احیای تفکر مقاومت در جهان اسلام و کشور‌های منطقه است گفت:: شهدای مدافع حرم با بهره‌گیری از الگوی دوران دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) مقابل داعش و استکبار ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام خدادادی افزود: شهدایی که این امنیت، آرامش، زندگی و خانواده خود را ترک کرده و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) می‌ایستند، این‌ها راه صد ساله را یک شبه طی کردند و امروز بساط داعش را از منطقه برچیدند.
وی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم این تکلیف و بصیرت لازم را در مقابل خوی ددمنشانه جریان تکفیری شناختند، گفت: نظام اسلامی همواره در حال ریزش و رویش است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب افرادی که خسته شده و از قطار انقلاب پیاده شدند، در مقابل جوانان مومن و تازه نفس و رویش‌های معطر انقلاب اسلامی بدون وابستگی به تجمل گرایی و امثال شهید حججی‌ها و نبی لو‌ها وارد این عرصه شدند..
خدادادی با بیان اینکه ما میراث دار شهدایی هستیم که تا ابد می‌درخشند اظهارداشت: ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و صبر و استقامت خانواده هایشان باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه شهدا امنیت، استقلال، حرّیت، آزادگی و آزادگی ما را تامین کردند، ادامه داد: در یادواره‌های شهدا، دل‌ها آرامش می‌یابند. اظهار محبت، عشق و علاقه به شهدا اولین پیام یادواره‌های شهداست. این حضور، عظمت و روحیه انقلابی به دنیای استکبار پیام می‌دهند چه خیال کردید؟ فکر کردید تحریم اقتصادی با پشتوانه رسانه‌های تبلیغاتی مردم را از انقلاب دور می‌کند؟ مردم با عزمی جدی و با روحیه انقلابی پای این نظام، انقلاب و رهبر ایستادگی و مقاومت دارند.
گفتنی است: بیست و هشتم دی ماه سال ۹۳ بر اثر حمله موشکی اسرائیل به خودرویی که از سوریه عازم لبنان بود سردار الله‌دادی فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد به همراه فرزند شهید عماد مغینه و سه تن دیگر در آن خودرو به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
اجرای مداحی وشعر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات
آخرین اخبار