وهاب کاظمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک:
حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی گفت:امروز روحانیت شیعه جهان اسلام را متحول کرد، چون رهبر و مقتدایی همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دارند، لذا بسیاری از افراد در سایر کشورها به جایگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حسرت می‌خورند.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگذاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک در جمع پایوران این یگان گفت: ادامه دادن راه و مسیر انقلاب افتخاری است که برای همه  آزادی خواهان جهان ثابت شده است.
حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: ادامه دادن راه و مسیر انقلاب افتخاری است که برای همه جهانیان ثابت شده است، لذا به برکت انقلاب اسلامی دین اسلام در جهان رو به گسترش و امید در دل مسلمانان و غیر مسلمانان روز افزون است.
وی ادامه داد: امروز روحانیت شیعه جهان اسلام را متحول کرد، چون رهبر و مقتدایی همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دارند، لذا بسیاری از افراد در سایر کشورها به جایگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حسرت می‌خورند.
عبدی تاکید کرد: روحانیت در بحران‌ها و حوادث در کنار مردم و در خدمت آنان هستند، گرچه خودشان در حوادث باشند چون در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند.
وی خاطرنشان کرد: رهبری و زعامت جامعه بر عهده روحانیت است که این به مزاج دشمنان خوش نمی‌آید، لذا دشمنان در صدد هستند که جوانان را از روحانیت جدا کنند.
عبدی ابراز داشت: پاسدار انقلابی باید با مطالعه بار علمی خودش را بالا ببرد تا بتواند پاسخ سؤال همه اقشار را به خوبی و واضح پاسخ دهد و همواره موجب انس و الفت امت با ولایت و رهبری شوند.
وی تصریح کرد: انقلابیون همیشه در دنیا درخشان و همواره مدافع دین بودند و هستند، لذا تا سرحد جان و آبرو مقاومت کردند تا دین اسلام همچنان پا برجا بماند.
حجت‌الاسلام  عبدی همچنین اظهار داشت: سپاه پاسداران از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه آرامش جامعه است و همواره مسیر و روش انقلاب را طی می‌کند و خدمات ارزشمندی ارائه داد است.

ارسال نظرات