خبرهای داغ:
مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان همدان گفت: ما در اداره کل زندان‌های استان همدان توجه لازم را به این مقوله داشته‌ایم، توجه ویژه به سربازان وظیفه، مهربانی و محبت، اجابت خواسته‌های معقول و مشروع، اکرام و تشویق آنان، تامین خوراک و پوشاک و ارائه بسته‌های حمایتی از جمله این اقدامات بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۱۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

اداره کل زندان‌های همدان توجه ویژه به سربازان وظیفه داشته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار ایزدخواه‌پیما فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه حسن محمدیاری مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان همدان و مدیرکل جدید زندان‌های استان آذربایجان شرقی،هادی رنجبران سرپرست اداره کل زندان‌های استان، طاوسی فرمانده یگان حفاظت و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در سفر یک روزه خود به همدان ضمن بازدید از زندان همدان به دیدار چهره به چهره با سربازان وظیفه اداره کل زندان‌های استان همدان پرداخت.

مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان همدان در این مراسم اظهار داشت: کلمه سرباز کلمه مقدسی است و از اهمیت بالایی برخوردار است و سرباز در همه فرهنگ‌ها و همه کشورها واژه‌ای پرمعنا و مهم بوده و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه و اذهان عموم برخوردار است.

حسن محمدیاری بیان کرد: ما نیز در اداره کل زندان‌های استان همدان توجه لازم را به این مقوله داشته‌ایم، توجه ویژه به سربازان وظیفه، مهربانی و محبت، اجابت خواسته‌های معقول و مشروع، اکرام و تشویق آنان، تامین خوراک و پوشاک و ارائه بسته‌های حمایتی از جمله این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی شامل برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام و برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته  در راستای پر کردن اوقات فراغت سربازان، پرداخت به موقع حقوق آنها، برگزاری همایش و تقدیر از سربازان نمونه و همایش‌ها در راستای  شناسایی سربازان وظیفه که در حوزه‌های علمی، اخلاقی، مذهبی، تخصصی، هنری و ... برجسته‌اند بسیار موثر است و این اقدام باعث ایجاد انگیزه برای دیگر سربازان شده و از برنامه‌هایی است که در طول سال در اداره کل زندان‌های استان همدان اجرا می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور سردار کمالی 15 نفر از سربازان اداره کل زندان‌های استان همدان به خاطر جدیت در انجام امور محوله در حوزه‌های مختلف و حضور فعال در دوره‌های فرهنگی و آموزشی با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات