خبرگزاری بسیج: بخش فوق تخصصی قلب و عروق و آزمایشگاه کلینیک بهداشتی درمانی شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه و مدیرعامل شرکت شهرسالم افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار شهردار منطقه در این مراسم گفت: شرایط جغرافیایی شهر ری باعث شده که از امکانات رفاهی و خدمات دهی بسیاری دور بماند و جای امیدواری است که درمانگاه شهرداری منطقه 20 توانسته است بخشی از کمبودهای درمانی ساکنین این منطقه را جبران کند.

افشار وجود این درمانگاه را برای خدمات رسانی درمانی به ساکنین منطقه ضرورت مهمی دانست و افزود: با توسعه امکانات و تجهیزات درمانی، خدمات رسانی به شهروندان شهرری نیز افزایش می یابد که در  این راستا تعامل لازم را با شرکت شهرسالم خواهیم داشت.

وی از حمایت ها و پیگیری های مدیر عامل شرکت شهر سالم قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با عملکردهای مجدانه هیات مدیره شرکت شهر سالم که در راستای کیفی سازی مراکز درمانی شهرداری تهران صورت گرفته است،  بتوانیم در کوتاهترین زمان، اثربخشی بالایی را به دست بیاوریم.

افشار راه اندازی واحد صدور دفترچه در درمانگاه شهرداری منطقه 20 را اتفاق خوبی برشمرد و گفت: خدمات رسانی این دفتر موجب حذف ترددهای غیرضرور و افزایش رضایتمندی پرسنل شهرداری می شود.

حمید چوبینه از افتتاح این بخش های تخصصی و مهم ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به اینکه درمانگاه منطقه 20 از مناطق کم برخوردار است، تمام تلاشمان در این است که هم در حوزه تجهیزات و امکانات این مرکز را افزایش دهیم و هم  از پزشکان متخصص در بخش های مختلف این درمانگاه استفاده کنیم.

چوبینه به افزایش خدمات درمانی به صورت کمی و کیفی اشاره کرد و گفت: علاوه بر افزایش بخش های مختلف و استفاده از پزشکان متخصص، زمان ارائه خدمات درمانی نیز افزایش یافته است و شهروندان تا 12 شب می توانند از این امکانات بهداشتی درمانی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند حمایت از طرف شهرداری منطقه برای توسعه و تکمیل خدمات هستیم، افزود: برای راه اندازی بخش فیزیوتراپی در این مجموعه درمانی آمادگی لازم وجود دارد و در صورت مهیا شدن فضای مکانی این مهم محقق می شود.

چوبینه در خصوص راه اندازی واحد صدور دفترچه بیمه در این منطقه گفت: برای اولین بار ما موفق شدیم صدور و تعویض دفترچه درمانی پرسنل شهرداری تهران را در این مرکز به صورت آنی انجام دهیم که در افزایش سرعت خدمات رسانی تاثیر بسزایی دارد.

این مراسم با افتتاح بخش متخصص قلب و عروق، آزمایشگاه و دفتر صدور دفترچه ادامه یافت و در نهایت از پرستاران درمانگاه شهرداری منطقه 20 قدردانی شد.

ارسال نظرات