خبرهای داغ:
مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود:

انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت و حضور مردم در صحنه تحقق یافت

مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود با بیان اینکه انقلاب ما به واسطه پیروی از ولایت و حضور مردم در صحنه بود گفت:حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و دفاع از ولی امر رمانش به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۶۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید رضا مرتضوی در نشست تربیت و تعالی پایوران سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد که به مناسبت فرارسیدن ۴۰ سالگی جشن انقلاب در سخنانی اظهار کرد: انقلاب ما منتج شده از پیروی از ولایت و ولایت مداری مردم بود.
وی به مناسبت سالروز شهادت شهید نواب صفوی افزود: این شهید بزرگوار که تمام مال و جان خویش را در راه انقلاب دادند آرزو داشتند تا پیروزی انقلاب را ببینند و در خاطرات خود می‌نویسد اگر انقلاب شکل بگیرد افتخار می‌کنم جاروکش ان باشم.
مسئول صالحین سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: اگر هدف و باور ما رضایت و حکومت الهی باشد پست و مقام و اینکه چه کاری به ما بدهند مهم نیست و آنچه مهم است خدمت در هر کجا که باشد است.
وی ضمن تسلیت ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) افزود: شهادت حضرت به خاطر دفاع از همسر به عنوان شوهر نبود بلکه دفاع ایشان از ولایت و شهادتشان بواسطه دفاع از ولی امر زمانش بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها