خبرهای داغ:
مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: شهدای روحانی در جامعه شناخته نشده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۱۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار داشت: تعبیر رهبر انقلاب از عملیات کربلای 5 به عنوان شب قدر جبهه و جنگ نشان‌گر اهمیت بالای این عملیات بود و اینکه این عملیات تا چه اندازه در سرنوشت جنگ و پیروزی رزمندگان تاثیرگذار بود.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: متاسفانه در انتقال رشادت‌ها و نقش روحانیت در جبهه و جنگ به نسل سوم و چهارم انقلاب کوتاهی‌های بسیاری صورت گرفته است و همه ما در مقابل شهدا مسوول هستیم و باید در مقابل این قصورات پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: شهدای روحانی بسیار مظلوم واقع شده‌ و امروز بسیاری حتی اسم شهدای روحانی استان را هم نمی‌دانند، شهدایی هم‌چون حسن تمکین‌وش که یک تنه در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرد اما امروز نامی از وی هم نیست.

سرایی به خاطره ملک حسین از دیدار صدام اشاره کرد و گفت: ملک حسین می‌گوید، بعد از عملیات کربلای 5 با پادشاه سعودی که به دیدن صدام حسین رفته بودیم دیدم وی بسیار آشفته است و وقتی از او علت را سوال کردیم او جواب داد که در هیچ عملیاتی ایرانی‌ها این اندازه به من فشار نیاورده بودند و من بعد از این عملیات مجبور شدم خودم فرماندهی جنگ را به عهده بگیرم.

انتهای پیام

ارسال نظرات