مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیشابور:

مسئولین اگر خسته شده‌اند کار را به جوانان متعهد بسپارند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیشابور گفت: مسئولین اگر از جنگ در میدان کارزار اقتصادی با دشمن خسته شده‌اند کار را به جوانان متعهد و متخصص واگذار کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۱۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی در جمع بسیجیان شهرستان نیشابور در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب در نمازخانه شهدای بسیج  اظهار داشت: نسبت به این انقلاب عظیم، در این برهه زمانی بعد از ۴۰ سال عزت و افتخار جزء این فرمایش شریف حضرت زینب(س) در تعریف و تمجید از این شجره طیبه چیزی دیگر بر زبان جاری نمی‌شود آن هم اینکه بگوییم «و ما رایت الا جمیلا» واقعیت این است که جز زیبایی چیزی دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش نظام سلطه و استکبار جهانی براندازی و نابودی انقلاب است، بیان داشت: تاکنون چه غلطی توانستند انجام دهند؟ با این که صدام را ترغیب به جنگ علیه ایران نمودند و انواع فتنه‌ها را ایجاد کردند و در تنور فتنه دمیدند، جنگ‌های نیابتی در منطقه به وجود آوردند، تحریم‌ها‌ی شدید تری علیه ایران اعمال کردند ولی راه به جایی نبردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد: ما در این چهل سال با کسب رتبه‌های برتر از لحاظ علمی، هسته‌ای و نظامی در منطقه و جهان توانستیم افتخار، اقتدار، امنیت و سربلندی کسب کنیم. همین بس که اگر دشمن دست از پا خطا کند پایان نبرد دیگر دست او نیست، این جمهوری اسلامی ایران است که اتمام جنگ را به دست می‌گیرد آن هم با نابودی رژیم جعلی اسرائیل و طبق فرمایش مقام معظم رهبری چنانچه یک ضربه بزنند ده ضربه سنگین‌تر را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی اظهارداشت: ایران از نظر ضریب امنیتی در جایگاه بالایی است که دشمنان هم به آن اذعان دارند و هیچ کشوری حتی قاره سبز نمی‌تواند در تراز آن قرار گیرد  چرا که شاهدیم هر روز ناامنی و شورش و ناآرامی در این کشورها از جمله فرانسه وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق نظرسنجی خودشان کلوپ، اینترنشنال ایران از نظر امنیت از کشور‌های انگلیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک بهتر است و جزء امن‌ترین کشور‌های جهان است.

وی تصریح کرد: در جنگ نرم هم دشمن بهره‌هایی که می‌خواست کسب نکرد، واقعیت این است که اگر به وظایفمان عمل کنیم  با این همه غنای فرهنگی چه نیازی به فرهنگ مبتذل غرب!

رحیمی تاکید کرد: مردم ما بهترین و شایسته‌ترین مردم جهان هستند. خطاب ما به بعضی از مسئولین این است که اگر خسته شده اند میدان کارزار را به جوانان متعهد و متخصص واگذار کنند، اگر انگیزه ندارند به خود بیایند، اگر خوابند بیدار شوند، اگر دلی به دشمن و چراغ سبز‌های پوشالی آن‌ها بسته اند آزمون برجام همه ما را بس است مگر در برجام قرار نبود تمام تحریم‌ها برداشته شود؟ پول‌های بلوکه شده ایران همه برگردد؟ دیگر خبر از تورم و گرانی و رفع بیکاری نباشد؟ حتی رئیس جمهور فرانسه گفته بود می‌خواهیم برای جوانان ایران شغل ایجاد کنیم چه خبر شد آیا این‌ها به تحقق پیوست؟ آیا آمریکا و اروپایی‌ها به وعده هایشان عمل کردند؟ دشمن برای همیشه دشمن است و جز دروغگویی، نیرنگ، فریب و تکبر از سر و روی دولتمردان امریکا چیزی نمی‌بارد زمانی دست از ما برخواهند داشت که زیر پرچم آن‌ها قرار بگیریم و دست از انقلابمان برداریم این را هم بدانید سایه جنگ را تقویت بنیه دفاعی، اقتدار موشکی، نفوذ منطقه‌ای و برخورداری از چنین ملتی با روحیه مقاومت و شهادت طلبی و رهبری شجاع و عالم به زمان از سر ما برداشت نه برجام نافرجام. بدانیم و آگاه باشیم، گر به دست خویشتن بستید پای خویش را، هم به دست خویشتن وا کن کمال این است بس.

وی اظهارداشت: مشکل اقتصادی که ملت عزیز ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر در درون کشور با نگاهی ویژه به اقتصاد مقاومت قابل حل است، نگاه به توانمندی‌های درون گره گشاست این مردم لیاقت بهترین شیوه زندگی را دارند و با غنای کشور این کار شدنی است. این حق مردم نیست که شرمنده زندگی خود باشند! مردم هم می‌دانند فرمایش گهر بار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند واقعیت است و این واقعیت در تاریخ انقلاب وجود دارد و به کرات مورد آزمایش قرار گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تاکید کرد: هر مشکلی داریم از ضعف مدیریت‌ها و ضعف اعتقادهاست و در درون کشور این را خوب فهمیدند اگر می‌خواهیم شرمنده انقلاب نباشیم جهادی کار کنیم و دل از دشمن برای همیشه بکنیم و با توان درون ضعف‌ها و مشکلات را برطرف کنیم.

وی اشاره داشت: دشمن قبلا براندازی نظام را در دستور کار داشت وهیچ غلطی نتوانست بکند الان به این نتیجه رسیده است که با این انقلاب نمی‌شود رودررو شد و تنها راه را فروپاشی از درون برنامه ریزی می‌کنند که به خیال آن‌ها زودبازده است و کم هزینه چرا که تحریم‌ها و تهدید‌ها و جنگ فرهنگی و روانی بی حاصل بوده  است و راه به جایی نبرده اند.
 
رحیمی بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند از درون بی اعتمادی بین مردم و مسئولین ایجاد کنند و دوقطبی شدن ملت و دولت و ناکارآمدی نظام را دامن بزنند و از دو راه نفوذ را پیگیری می‌کنند یکی به انحراف کشیدن خواص با ترویج خوی اشرافیگری، بی خیالی، بی تفاوتی و سرگرم کردن مسئولین به امور دنیوی و از طرف دیگر غفلت عوام که این همه عزت و اعتلای انقلاب را نادیده بگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در اتحاد و همبستگی و یکپارچگی بین مردم و مسئولین است که ذلت ابدی را برای استکبار به ارمغان داشته و خواهد داشت الحمدالله که مسئولین ما دلسوز و زحمتکش هستند و بعضی که خواسته یا ناخواسته در اهداف پلید دشمن، زمان سپری می‌کنند بدانند که این انقلاب وعده الهی است که به ثمر خواهد رسید اگر این فرصت استثنایی خدمت را که در دست آنهاست، برای چنین مردم بی نظیری از دست دهند خسارت جبران ناپذیری برای آن‌ها در برخواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار