معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج):

رمز پیروزی انقلاب، اتحاد، ولایت پذیری و ایستادگی در برابر استکبار است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: امروز رمز موفقیت ما مانند ابتدای انقلاب اتحاد و همدلی حول محور ولایت و ایمان و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۳۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار علی خالقیان در سلسه نشست های افتخار به گذشته وامید به آینده که به همت پایگاه ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء شهر کلاته خیج برگزار شد در سخنانی با اشاره به چهل سال انقلاب و دستاوردهای آن و مقایسه با زمان طاغوت اظهار کرد: در این چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات فراوانی ارائه شده است که با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.
وی افزود: دستاوردهای ما در علوم و زمینه های مختلف امروز بر کسی پوشیده نیست و دشمنان و‌ بدخواهان این نظام تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این دستاوردها بکار بسته اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برای ملت ایران گفت: استقلال و آزادی دستاوردهای مهمی هستند که به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم محقق شده است و امروز ما سربلند به آینده روشن در حال حرکت هستیم.
وی با بیان اینکه در زمان طاغوت شاه این مملکت بنده استکبار و مطیع و سرسپرده آنان بود افزود: قانون‌هایی مانند کاپیتولاسیون و قوانین از این دست را مصوب می کردند که ملت ایران بنده و برده و حتی در حد حیوان هستند و این قوانین از صدر تا ذیل مملکت یکسان بود و شاه و گدا در کشور نداشت.
خالقیان با تاکید بر اینکه دشمنان امروز متحد شده اند و به صراحت بیان می کنند که نباید گذاشت ملت ایران جشن چهل سالگی خود را بگیرد عنوان کرد: به کوری چشم آنان ملت ما با همه مشکلات و سختی ها که برایش پیش آمده تاکنون محکم و استوار در صحنه دفاع از استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی حضور دارند و خواهند داشت و توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با تاکید بر بصیرت و هوشیاری ملی گفت: امروز رمز موفقیت ما مانند ابتدای انقلاب اتحاد و همدلی حول محور ولایت و ایمان و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار