مراسم تشییع پیکر سردار فضائلی فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) از ساعت ۸ صبح امروز در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۴۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع پیکر "سردار سرتیپ پاسدار احمد فضائلی"، فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) از ساعت 8 صبح (یکشنبه 30 دی ماه) از مقابل مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، مراسم ترحیم سردار فضائلی نیز روز دوشنبه (1 بهمن ماه) از ساعت 14 تا 15/30 با حضور فرماندهان، مسئولین و آحاد مردم قدرشناس در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید


 در پی درگذشت سردار فضائلی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانسوز سردار سرافراز، جانباز فرهیخته سرتیپ پاسدار احمد فضائلی، فرمانده اسبق دانشگاه جامع امام‌حسین(ع)، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

به روح بلند آن مجاهد فی سبیل الله که با حضور آگاهانه، صادقانه و فداکارانه در نهضت اسلامی و مبارزه با نظام منفور و ظالم پهلوی و سپس در سنگرهای مختلف خدمت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب در دوران دفاع مقدس و مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز پس از آن در حوزه‌های علمی و پژوهشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاری‌بخشی به جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، میراث ارجمند و الهام‌بخشی را فراروی پاسداران شریف و جوان انقلاب و نیز جوانان آینده‌ساز کشور قرار داده است، درود می‌فرستم.

اینجانب فقدان آن فرمانده پارسا و صادق را به خانواده معزز، بستگان و آحاد همرزمان و مراکز علمی و دانشگاهی مأنوس با وی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت‌دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه"

ارسال نظرات