خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

راه‌های روستایی ساماندهی شوند

امام جمعه تکاب گفت: راه‌های روستایی ساماندهی شوند.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۵۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

حجت‌الاسلام عیسی برادری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تکاب، اظهار کرد: امنیت پایدار، آزادی بیان و فضای آزاد سیاسی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و باید این دستاوردها به نسل کنونی منتقل شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی مجری پرس‌تی‌وی، تصریح کرد: مدعیان آزادی بیان وی را دستگیر کرده و لباس آستین‌کوتاه بر تنش کردند و غذای خوک مقابل وی قرار دادند بنابراین وزارت امور خارجه و دست‌اندرکاران نظام باید برای آزادی وی تلاش کنند.

امام جمعه تکاب با تقدیر از اداره راهداری تکاب و با اشاره به اینکه این اداره به صورت شبانه‌روزی در این شهرستان تلاش می‌کند، بیان کرد: با توجه به برف و سرمای امسال، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب به ویژه در راه‌های روستایی مدیریت بحران کرده و تلاش برای باز کردن راه‌ها کرده‌ است.

وی افزود: با این وجود با توجه به اینکه تکاب از مرکز استان دور است، مسوولان استانی باید منابع انسانی، امکانات و تجهیزات لازم را به این شهر اختصاص دهند چون با وجود تمامی تلاش‌هایی که اداره راهداری این شهرستان می‌کند اما راه برخی روستاها بسته می‌ماند.

برادری همچنین از شهرداری، کارگران و رانندگان زحمتکش، ادارات برق و هلال احمر نیز قدردانی کرد.

این مسئول با توجه به شروع ایام فاطمیه اول، از همه دوستداران آن بانوی بزرگ، خواست ضمن رعایت مسائل مذهبی، مجالس عزا در شان دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، برگزار کنند.

امام جمعه تکاب گفت: تکاب شهر فرهیختگان، ادبا و شاعران و شهر آیت الله خسروی است، مردم تکاب نجیب و با فرهنگ هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات