خبرهای داغ:
فرمانده گردان بیت المقدس دفاعی شهید سهراب محبعلی هندیجان از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برنامه فراخوانی تمرینات تاکتیکی در جهت حفظ انسجام و آمادگی توان بسیجیان گردان بیت المقدس دفاعی شهید سهراب محبعلی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۹۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

بسیجی خشایار شکاری در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس دفاعی شهید سهراب محبعلی برای برگزاری هر گونه رزمایشی یا ماموریتی در بالاترین سطح دفاعی و رزمی قرار دارد و برای اعتلای حفظ و دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب، امام راحل و شهدا با جان و دل پای کار هستند .

وی افزود : در طول سال برای بسیجیان گردان بیت المقدس دفاعی هندیجان کلاس های ویژه به همراه میدان تیر بصورت تخصصی برگزار شده است و همچنان با آگاهی علم روز در آینده برپا خواهند شد.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان بیت المقدس دفاعی هندیجان گفت: بسیجیان گردان بیت المقدس دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید یا تجاوزی در بالاترین سطح نظامی قرار گرفته و با اقتدار پاسخ های محکمی به دشمنان می دهد و همیشه گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها