خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت: مدت طولانی است که طرح تشکیل انجمن مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را مورد مطالعه قرار داده ام و اولین بار آن را در شورای فرهنگ عمومی هندیجان مطرح نمودم ودر صورت تحقق دقیق و کامل آن می توان تحولی چشم گیر در عرصه های مختلف ازجمله امور فرهنگی ، مذهبی و کار آفرینی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۹۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندر هندیجان اظهار کرد: این طرح که با هدف ایجاد فرهنگ و روحیه کار آفرینی و تلاش میان جوانان تحصیل کرده طراحی شده است ،با شناسایی جوانان تحصیل کرده بیکار و همچنین شناخت ظرفیت ها ،امکانات مادی و معنوی منطقه در پی ظرفیت سازی ، ایجاد فرصت های مختلف فرهنگی، مذهبی و اقتصادی است که دراین بین از ایده های خود این جوانان و همچنین دعوت از مشاورین متخلف نیز استفاده می شود.

امام جمعه هندیجان بیان کرد: برخی از خروجی های این طرح می توان به ،ایجاد هیئت های مذهبی در تراز انقلاب و معارف ناب اهل بیت علیهم السلام ، تشکیل گروههای جهادی در عرصه های جدید ، تشکیل تعاونی ها و شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی بر مبنای ظرفیت ها و فرصت های خود منطقه اشاره کرد.

وی تاکید کرد: وجود جوانان تحصیل کرده بیکار در جامعه نه یک تهدید بلکه یک فرصت بزرگ برای کشور است ودر واقع این جوانان تحصیل کرده باید بزرگ ترین سرمایه های کشور محسوب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها