با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

از علما و روحانیون پیشکسوت بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تجلیل شد

مراسم تجلیل از علما و روحانیون پیشکسوت بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن و مسئولین ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۹۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم تجلیل از علما و روحانیون پیشکسوت بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی، معاون سیاسی فرماندار در محل سالن اجتماعات سپاه نیکشهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: باید قدردان زحمات علمای پیشکسوت بسیجی باشیم، چون این عزیزان زحمات زیادی برای انقلاب و نظام کشیده اند.

وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی هراس دارد و به حول و قوه الهی در آستانه گرامیداشت جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و دشمنان داخلی و خارجی از این موضوع ناراحت و عصبانی هستند.

حجت الاسلام طهرانی زاده با اشاره به رسالت علما در جهت اشاعه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین روشنگری این مهم برای نسل جدید ادامه داد: باید علما و روحانیون از تریبونی که در اختیار دارند در این جهت استفاده کنند.

گفتنی است، در پایان مراسم از علما و روحانیون پیشکسوت بسیجی شهرستان نیکشهر تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات