این روایتی از سرگذشت بانویست که به واسطه بیماری و فقر مالی ۱۵سال دچار عارضه مغزی شده و اکنون در روستایی دور افتاده با مشکلات فراوان دست به گریبان است.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

 

 
 

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛گوهر، بانوی میانسال ساکن یکی از روستاهای محروم و دورافتاده چاکرتویه شهرستان بندرعباس است که به همراه دیگر خواهرش در خانواده ای فقیر و خانه ای کپر با سرپوشی از شاخ و برگ درختان در دورافتاده ترین منطقه فین زندگی می کرد که با مرگ والدین و تشدید بیماری اکنون به تنهایی زندگی می کند.

حدود ۱۵ سالی می شود که بیماری به سراغ گوهر آمده و به کمک خیرین چندین بار در مرکز درمانی این سینا بندرعباس بستری شده و نهایتا به تجویز دارو به صورت دوره ای یک ماهه برای کنترل و پیشگیری از تشدید بیماری منتهی شد اما با مرگ مادر گوهر روند زندگی این بانوی ۴۰ساله نیز مختل می شود و امکان پیگیری روند درمان متخل می شود.

ماههاست که گوهر موفق به تهیه داروهایش نشده و در اوج فقر و نداری در کپری مخروبه و در آستانه ریزش زندگی رنج آور خود ادامه می دهند که فاقد حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

اینک گروه جهادی خادم الشهدای مستقر در منطقه فین نسبت به احداث یک باب منزل و ساخت سرویس بهداشتی برای گوهر اقدام کرده که هم اکنون در مراحل پایانی ساخت و ساز به سر می برد اما به دلیل افزایش هزینه ها و کمبود اعتبارات ساخت خانه گوهر در مراحل نهایی با مشکل مواجه شده است.

 

هم اکنون برای تکمیل خانه گوهر حدود چهار میلیون تومان نیاز است تا تکمیل و جهت استفاده در اختیار این بانو قرار گیرد همچنین گروه جهادی خادم الشهدا واسطه شده است تابا کمک شما مردم نیکوکار هموطن و جمع آوری  کمک های نقدی مراحل درمانی گوهر را پیگیری کند تا اندکی از بار مشکلات مالی و بیماری را از دوش وی بردارد.

شماره شبا حساب جاری گروه جهادی خادم الشهدا lR۴۶۰۶۳۰۱۸۱۳۰۴۳۰۶۰۶۰۶۲۰۰۱۳ بانک انصار و ۶۰۳۷۷۰۱۱۵۶۹۰۴۹۸۶ عابربانک کشاورزی بنام علیرضا عباسی مسول گروه جهادی برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با دو شمار ۰۹۱۱۲۱۰۱۵۹۵ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات