در جلسه بسیج مهندسین استان قم و مسئولین استان صورت گرفت:

بررسی مشکلات موجود در صنایع استان قم و اقدامات صورت گرفته برای احیاء دوباره صنایع غیرفعال

در جلسه ی کلینیک صنعت استان قم شعبه شهرک شکوهیه، با حضور مسئول بسیج مهندسین استان قم و دیگر مسئولین استانی مشکلات موجود در صنایع استان قم و اقدامات صورت گرفته برای احیاء دوباره صنایع غیرفعال مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۴۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، طی جلسه ای در کلینیک صنعت استان قم شعبه شهرک شکوهیه و باحضور مسئول بسیج مهندسین استان جناب سرهنگ نیکوکلام ، مسئول سرمایه گذاری استانداری مهندس خوش نویسان ، مدیر دفتر اقتصادی استانداری مهندس آوری فرد، سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مهندس علی مددی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مهندس آشتیانی و دیگر مسئولین استانی برگزار گردید ، جناب آقای مهندس قاضی و جناب آقای مهندس صادق منش مسئولین کلینیک صنعت استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال تا کنون ارائه نمودند و برنامه های آتی کلینیک را تشریح کردند. همچنین آماری از مشکلات موجود در صنایع استان و اقدامات صورت گرفته برای احیاء دوباره صنایع غیرفعال ارائه گردید.

در این جلسه به صورت حضوری چهار واحد صنعتی که مشکلات اداری در استان دارند نیز حضور پیدا کرده و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولین در میان گذاشته و پیگیری نمودند .لازم به ذکر است افراد حاضر در پایان جلسه  از نمایشگاه محصولات شهرک شکوهیه که به همت کلینیک صنعت تشکیل گردیده است دیدن نمودند. در پایان مقرر گردید که از این پس واحدهای صنعتی که می خواهند مشکلات خود را در ستاد تسهیل استانداری پیگیری نمایند باید از طرف کلینیک صنعت بسیج مهندسین مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید کارشناسان ، مشکلات واحد مربوطه به ستاد تسهیل ارجاع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار