مدارس تحت نظارت سپاه استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در راستای تعلیم و تربیت و آموزش‌ها نسل‌‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش مدارس تحت نظارت سپاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست اعضا موسسه آموزشی راهیان کوثربا امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند اظهار داشت: سپاه علاوه بر ماموریت‌‌های ذاتی خود، در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی و زیرساختی فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های گوناگون دارای تخصص و مهارت ویژه است افزود: با اعلام نیازمندی، سپاه  با تخصص وارد عرصه می‌شود تا اهداف مورد نظر را محقق کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم تعلیم و تربیت بر اساس برنامه انقلاب اسلامی گفت:سپاه در زمینه تعلیم و تربیت و آموزش نسل‌های مختلف انقلاب توجه ویژه‌ای داشته و هم اکنون نیز با توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی با هماهنگی با آموزش و پرورش پیگیر راه‌اندازی مدارس تحت نظارت سپاه است.

سردار رزمجو از راه‌اندازی نخستین مرکز آموزشی تحت نظارت سپاه استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در مهرماه گذشته سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نخستین پیش دبستانی را در بوشهر راه‌اندازی کرد و 23 دانش آموز دختر و پسر در آن مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 32 نفر مربی خانم و آقا برای طی مراحل آموزشی به قم اعزام شده‌اند خاطر نشان کرد: در راستای تعلیم و تربیت و آموزش‌ها نسل‌‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش مدارس تحت نظارت سپاه راه‌اندازی می‌شود و در این خصوص، زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع برای احداث مدرسه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات