خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور کارکنان در سپاه جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۱۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت واحد روابط عمومی و عقیدتی سیاسی ناحیه جهرم، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله در نمازخانه آن ناحیه با سخنرانی محمود توحیدی از مربیان عقیدتی سپاه و بسیج به همراه قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی و سینه زنی برگزار شد.

محمود توحیدی در این برنامه با اشاره به وجود بانوان بزرگی همچون حضرت خدیجه س و آسیه س که قرآن از ایشان به عنوان اسوه زنان و مردان یاد نموده، بر ارزشهای والای زنان در جامعه، تاکید نمود.

وی از دیگر زنان بزرگ تاریخ، مادر حضرت موسی ع را نام برد که در قرآن با اشاره به آیه شریفه "واوحینا الی ام موسی"یادآور شده که بر ایشان نیز وحی نازل شده است.

توحیدی امتیاز ویژه حضرت فاطمه سلام الله را ولایتمداری و جان فدا شدن در راه ولایت عنوان نمود در عین حالی که احادیث زیادی از لسان پیامبر ص در عظمت و بزرگی حضرت زهرا س نقل شده است.

این مربی عقیدتی  با اشاره به حدیث شریف کساء که از لسان جبرئیل ع نقل شده و محور آن را حضرت فاطمه س یاد نموده،گفت: ظلمی که بر دختر پیامبر ص روا داشتند، به علت جاه طلبی برخی صحابه و مقابله با ولایت رخ داد.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هیچ حکومت ولایی از صدر اسلام تا زمان حال نتوانسته چهل سال پابرجا بماند ولی انقلاب اسلامی ایران با هدایت و راهبری امامین انقلاب توانسته است تا روز امروز خاری در چشم استکبار جهانی باشد.

توحیدی با اشاره به انواع توطئه ها و دشمنیهای استکبار در راه انقلاب، تاکید نمود: این انقلاب با تأسی از مشی حضرت فاطمه س در دفاع از ولایت، توانسته است به بلوغ چهل سالگی برسد.

وی از همه مردم دعوت نمود با شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، بار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت، توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی و تجدید میثاقی دوباره با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای( مدظله) داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها