حجت الاسلام و المسلمین کیماسی در یادواره شهدای والامقام روستای امیر آباد بخش رودبنه گفت: دشمنان این انقلاب بدانند که این ملت به برکت خون شهدا و با پیروی از ولایت فقیه تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۲۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، حجت الاسلام و المسلمین کیماسی در یادواره شهدای والامقام روستای امیر آباد بخش رودبنه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تحلیل خود چشم طمع به خاک ایران داشتند اما شهدا با تمام وجود  در مقابل آنها و حامیان ابرقدرت آنها ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
کیماسی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پر بار اسلامی‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد.
کیماسی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم. یکی از بزرگ ترین دستاوردهای ما این است که ما امروز نسلی آماده شهادت داریم. با قاطعیت می گویم، هیچ دوره ای در دوران غیبت، این قدر نیرو پای رکاب و آماده شهادت وجود نداشت. نسلی فرهیخته و با سواد، بصیر، بروز که در مقابل غرب احساس حقارت نمی‌کنند، آینده در اختیار اینها است و غرب‌گراها بی‌خودی تلاش نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: غربگراها ۴۰ سال است از مردم طلبکار هستند و با هر ترفندی می خواهند مردم را از انقلاب اسلامی زده کنند ،اما دشمنان این انقلاب بدانند که این ملت به برکت خون شهدا و با پیروی از ولایت فقیه تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات