مسئول فرهنگی پایگاه بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان:

آیینه تمام نمای موفقیت در اصول همسرداری حضرت فاطمه الزهرا(س) است

مسئول فرهنگی پایگاه بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان، گفت: آیینه تمام نمای موفقیت در اصول همسرداری فاطمه (سلام الله علیها) بود و در زندگی مشترک، رعایت دقیق و ظریف حقوق و حرمت همتای زندگیش بود.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۴۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

 

به خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام مهران خاکسار مدرس حوزه علمیه و مسئول فرهنگی پایگاه بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان در جلسه شورای این پایگاه مقاومت با اشاره به ولایتمداری،همسرداری و تربیت فرزند حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: اگر تاریخ ولایتمداری و ولایت پذیری و دفاع از ولایت را مرور کنیم نخستین نامی که به چشم می‌خورد متعلق به حضرت زهرای مرضیه‌(س) است که با روشنگری‌های خویش اجازه نداد حق ولایت پایمال شود.

 

مسئول فرهنگی پایگاه بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان افزود: وجود مطهر و روح بی آلایشی همچون فاطمه الزهرا نسلی پاک را به تاریخ هدیه کرد و در حقیقت،مادر روزگار همچو آن را به خود ندیده و نخواهد دید و بر ماست که با به کار بستن شیوه های تربیتی آن حضرت،در تربیت و پرورش نسلی پاک همت گماریم تا از این رهگذر،سعادت جاودان خود و فرزندانمان را تأمین کنیم.

 

خاکسار خاطرنشان کرد: آیینه تمام نمای موفقیت در اصول همسرداری فاطمه (سلام الله علیها) است و در زندگی مشترک، رعایت دقیق و ظریف حقوق و حرمت همتای زندگیش بود.

در ادامه این جلسه سروان پاسدار فضل اله قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) در خصوص رویکرد سازمان بسیج در برنامه های محوله و برگزاری مراسمات دهه فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی مطالبی را بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار