خبرهای داغ:
جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پیشروی در مسیر جبهه حق نیازمند تلاش مضاعف/ نیروهای مسلح از مجموعه های مؤثر انقلاب

جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز در ایران و کشورهای منطقه مشاهده می شود ما در حال پیشروی و رشد و دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستند و نمی توانند اقدامات مهم و مؤثری انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۴۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 30 دی ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام اظهار داشت: هر کس باید در هر منطقه ای که خدمت می کنند و با هر درجه و منصبی وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن انجام دهد تا در هر استانی شاهد رشد و تعالی روز افزون باشیم.

وی عنوان داشت: با گذشت بیش از یک هزار سال بعد از دوران ائمه اطهار علیهم السلام کسی نتوانسته بود جبهه حق را مطرح کند امام (ره) حق را به همگان شناساند و بعد از ایشان نیز رهبر انقلاب همان مسیر حق را دنبال می کنند.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای در عصر کنونی فضا را برای مردم به گونه ای مطرح می کنند که گمان کنند امام و رهبری نیز در مدت کوتاهی آمدند و رفتند.

وی اظهار داشت:  مشاهده می کنیم که بیش از 30 سال است مسائلی که رهبری در دنیا مطرح می کنند منجر به شکست روز افزون دشمنان جبهه حق می شود و زوال و نابودی آنان نزدیک است.

جانشین بازرسی کل سپاه افزود: وظیفه ما امروز این است که در هر جایگاهی که قرار داریم تمام تلاش و همت خود را در مسیر تحقق فرمایشات رهبر انقلاب بکار گیریم .

وی ادامه داد: مجموعه هایی که امروز در ایران و کشورهای منطقه مشاهده می شود ما در حال پیشروی و رشد و دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستند و نمی توانند اقدامات مهم و مؤثری انجام دهند.

مهدوی نژاد گفت: امروز خداوند بر ما منت نهاده که در مسیر جبهه حق قرار گرفته ایم و از خداوند می خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم بدارد و بتوانیم گام های بلند و تاثیرگذار برداریم.

وی نیروهای نظامی را از مجموعه های موفق انقلاب دانست که توانسته اند گام های بزرگی در طول انقلاب بردارند و افزود: از جمله تیپ مردم پایه سپاه در استان خراسان جنوبی روزی تنها یک یگان بوده و هر روزه در حال رشد و پیشروی مؤثر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها