سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا و محکومیت این اقدام بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۴۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا و محکومیت این اقدام بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز در محکومیت دستگیری خبرنگار پرس تی وی

بسم الله الرحمن الرحیم
«و مکروا مکرالله والله خیر الماکرین»

 

هر چند از دولت خبیث ایالات متحده آمریکا جز این انتظار نمی رود که در لفافه شعارهای جهان فریب حقوق بشری، اقدام به بازداشت یک زن خبرنگار نماید، اما اینگونه اقدامات ، تراوش رذالت و پستی از ذات پلید دولتی است که دستش به خون هزاران هزار زن و کودک بیگناه آغشته است و همین برای رسوایی و بی آبرویی آن کافی است.

مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی که برای دیدار با خانواده اش به آمریکا سفر کرده بود ، در فرودگاه واشنگتن دی سی، با رفتار تحقیرآمیز و خلاف حقوق بشر و قوانین مصونیت خبرنگاران، مواجه و با او مانند یک مجرم رفتار شده است.

این گونه اقدامات ضد انسانی و خلاف حقوق شهروندی و حقوق زنان، نشانه های سرخوردگی و شکست آمریکای رو به افول در مواجهه میدانی با قدرت بزرگ منطقه ای جمهوری اسلامی و انقلاب چهل ساله ایران است، که با بازداشت زن خبرنگار آمریکایی _ ایرانی سعی دارد ابراز وجود و قدرت نماید و قطعا خداوند بزرگ مکر آنان را به خودشان برمی گرداند و رسواتر از گذشته خواهند بود.

دولت بی کفایت و تعطیل آمریکا باید به حق آزادی و شهروندی و درخواستهای بین المللی احترام گذاشته و بی قید و شرط این روزنامه نگار مسلمان و آزاداندیش را آزاد نماید.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت خارجه خواستار است با استفاده از تمام ظرفیتهای ممکن، موجبات آزادی خانم مرضیه هاشمی را فراهم نماید.

 

 

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها